Sabtu, 8 Januari 2011

[ gambar ] tentera Amerika Syarikat Merogol Gadis Iraq...Zalim..

kezaliman terhadap wanita muslim, Iraq

detik-detik kezaliman

sadis dan zalim

gadis Iraq ini baru berusia 14 tahun..dalam usia yg sangat mentah ini, beliau telah dirogol oleh 4 tentera Amerika Syarikat yang kononnya datang ke Iraq untuk membebaskan Iraq dari kekejaman Saddam Hussein, tetapi kekejaman yg dilakukan oleh tentera Amerika Syarikat lebih ganas dan sangat kejam...lebih hina daripada binatang..!

kekejaman terhadap wanita berlaku di mana-mana...tak abis-abis berlaku kezaliman terhadap wanita...."YA Allah...Ya Tuhanku..Selamatkanlah wanita-wanita Muslim tak kira di mana mereka berada daripada kekejaman, kezaliman seperti ini...." - [saya hanya mampu berdoa..]



untuk maklumat lanjut bolehlah klik sini


23 ulasan:

Azwani berkata...

kesian budak tu :-(

Miss Izah Mohamed berkata...

astaghfirullah.. kejamnya!

aliza berkata...

ngeri n kesian kalau tengok..
kalau ada video camnie mmg tak sanggup nak tgk

sicomot-comel berkata...

mereka keji !!
smoga Allah melaknat perbuatan hina mereka tu

siti faridah harun (nama penuh tu) berkata...

babi

NOOR FATIN berkata...

kejamnya :(

Belalang Hijau berkata...

pernah tgk gambar nih...ada lagi 2 3 mangsa yang gambarnya turut d rakam...memang laknat la kaum2 nih...

Budak Botak berkata...

mmg kejam, binatang pon x kejam cmni...

Baity berkata...

Amin...mendoakan untuk diri sendiri dan juga untuk wanita2 di luar sana juga...emmm...dunia2(",)

Amanina Sofea berkata...

ksian tngok budak tu..
zalim..

Kembang Perawan 3288 berkata...

sedih!!

best bace blog awak. lagi2 ditambah lagu... insaf2~

Faaein Himura berkata...

astaghfirullahalazim...

nauzubillah minzalik..

moga mereka mendapat balasan yang setimpal di akhirat nanti..

Tanpa Nama berkata...

Mereka ni sepatutnya ditembak dgn senapang gajah.. tak sepatutnya seorang tentera buat mcm tu.. memalukan!!

-papairfan-

New Interesting Manuscripts berkata...

THIS IS BULLSHIT!!...THE US ARMY SHOULD GET OUT FROM THE COUNTRY THAT THEY EVADE!!...

YA Allah... save the muslim and muslimah from the beasty animals like US ARMY!!!...

dyg berkata...

sy pun turut sakit hati tgk tentera2 tuh..nasib baik Msia aman.x dpt sy bayangkan klu jd mcm tu..
nauzubillah!

Lis Amir berkata...

zalim! lebih keji dr binatang!

MAPPIAU berkata...

setuju dengan -papairfan-!!

Effa Sahat berkata...

sedihnya ... :(

siti murni berkata...

masyaallah...kejamnya!
Keji sungguh diorang ni...

ahsfantasy24 berkata...

astaghfirullah..
mmg gile jgat zalim la depa neh!

.sweet-ants. berkata...

babinyeeee
maaf emosi

Nurfatin Liyana berkata...

astaghfirullah...siyes nak nanges tgk :(

AMIN, same2 kite doa =(

si para para berkata...

semoga mereka mendapat balasan yang setimpal di akhirat kelak.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy