Isnin, 17 Januari 2011

jangan jadi ayah macam ini.....bahaya kat anak..!



bahaya betul kalau si ayah buat mcm ni.......ishh....sambil bermain PS2, sambil memberi susu kat anak... harus diingat..pernah berlaku bayi meninggal akibat tersedak susu....ish..



16 ulasan:

Myra Jay berkata...

Mcm terpaksa je si ayah beri minum susu, tp mmg bahaya cenggini.. huhuu

Cik Shark berkata...

bahaya ni..ayah dia sya sokong,mmg sengal...ishk2 sempat gi main game..nih berila perhatian dekat anak tuh..

-iEkA DaRLink- berkata...

ish teruknya. tak sayang anak nih.

azieazah berkata...

Lebih malang lagi, takut si ayah akan tertidur lebih dulu sebelum si anak....

Macam macam boleh berlaku.

roslaini saad berkata...

Sekurang-kurangnya si ayah ni bertanggungjawab....ada kes..si ayah leka bermain games..anak mati kebuluran...

BENA berkata...

ayah jenis excited cam ni bahaye tul ! heeee~

gadisBunga berkata...

atau lebih bahaya lagi kalau tetiba ayah dia tertido, pastu anak dia yg takover susukan ayahnya sambil main game. hahaha!!!!

aLya berkata...

buatnye die menang n excited. tersedak baby tu..huhu

MAPPIAU berkata...

isshhhh, ape la si ayah perangai macam tuh. tak patut sungguh huh!!

sicomot-comel berkata...

Alamak aih...
isteri dia ni patut join segmen abg ben la...
ngadu ckp,"laki aku suka bg susu kat anak kami sambil main ps2"

haha..boleh kan??hihi

m A s L i A n A berkata...

harap2 suami saya tak macam tu

~aSFaLiZa~ berkata...

adooii la. apa pya bapak daaa

Solihin Zubir berkata...

ish la! kalau ye pon, suap la susu tu bg abis dlu..
pastu smbung la main ps2 smpai lebam.. ngek!

n u r k i m a berkata...

kesian kt baby tu...ps punya pasal...

lionteen berkata...

ish..ish..bahaye tu

si para para berkata...

ayah zaman moden la ni..ish3

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy