Sabtu, 8 Januari 2011

"Jom Sertai Bloglist Blog Bdk Botak"

sebenarnya tag ini saya dah dapat lama dah...namun oleh kerana tak berkesempatan nak buat..terpaksa tangguh dulu.....so di petang yg redup dengan angin sepoi2 bahasa ini, maka tg yg tertunggak ini saya langsaikan laaa....

tag ini datangnya dari Bidarari, blog ATEH Qshe dan penganjur segmen ini ialah blogger BudakBotak saya dah follow dah blog, budak botak tu...


1.)Buat 1 entry dan letak tajuk "Jom Sertai Bloglist Blog Bdk Botak".....dah buat

2) Letak gambar atas tu kat awal2 entry korang. Buat 1 link ke entry nie ye... dah buat

3) Nyatakan korang lelaki @ perempuan (senang nk kelaskan)

Lelaki tulen ( masih teruna trang tang..tang...hehe)

4) Tag 3 orang kawan2 korang yg berminat
5) Letak link entry korang kat bwah nie.

semuanya dah dibuat...:))


5 ulasan:

kiwi berkata...

rjinnye join..hihi

Cma Shiema berkata...

cma pon dah join segmen ni..
gud luck utk sr

akU GaDis berkata...

gud luck ea ^^ thanx for tag =D

bidadari berkata...

salam SR,

TERIMA KASEH ...diatas kesudian amik tag tu yer..:):)

si para para berkata...

sory...baru buat benda ni..bz sikit..tq 4 d tag :)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy