Ahad, 16 Januari 2011

kenangan study atas tanah perkuburan..kononnya nak suruh masuk study..

tak ada kaitan dengan entri


malam-malam begini..kalau terserempak dengan wanita yg mcm gini apa perasaan anda??..mesti takut.. teringat masa sekolah dulu...pernah temani sahabat saya untuk study...oleh kerana rumahnya bersebelahan dengan tanah perkuburan..kawan saya dengan selamba saja mengajak saya untuk study di wakaf yang kebetulan masih ada lagi lampu di wakaf tu..( kerana baru saja orang meninggal) yang terletak di tanah perkuburan..konon2nya nak bagi masuk study.....ishh...tak dibuat orang.....masalahnya biasalah...walaupun rumahnya dekat saja tapi rasa takut tu mesti ada..yalah dok di atas kubur study....malam2 pulak tu...(jam 8.00 -10.00mlm)

kawan saya tu selamba saja....cuma sayalah yg rasa sikit takut..hehehe..



hingga ke hari ini, kenangan itu masih saya ingat...



15 ulasan:

si para para berkata...

er ni buang tebiat ke apa....haha tips nk dpt 10A ke tu..

deCrewz berkata...

Nak study ke nak minta jawapan study atas kubur..hu3

Pendapat Syah berkata...

Syah klu exam esok pun x sanggup dewhh study kt situ..bkn dpt blajar..dpt seram adalaa

gadisBunga berkata...

kubur mmg tempat yg tenang pun. nak2 kalau mlm2 bau bunga kemboja wangi semerbak, lagi layannnssss....

Azwa Azee berkata...

huhuh..sampai camtu skali berjuang untuk berjaya ye..heheh

khazindar rifky berkata...

satu teknik belajar yang baru..huhuhu

abu muaz berkata...

salam cikgu, macam mana kita nak tahu pengikut pertama kita?

luahfikiran berkata...

SALAM,
DUDUK ATAS KUBUR 8-10 MALAM DENGAN MASA 1-3 PAGI, ADA BEZA TAK?

secangkir madu merah berkata...

salam AL, hehehehe dasyat studi kat kubor...petua utk cemerlang kot...

a.samad jaafar berkata...

hahaha.. idea yg menarik tu.. adik2 yg sedang belajar boleh cuba..

My Life My World berkata...

Boleh masuk ker dalam kepala apa yang dibelajar tu ... hehehe, salah salah Kak Limah pun leh duk sebelah nak belajar sama ;D

r-5 berkata...

hahaha. kelako la plak. mcm2 kan cara orang study~ peh! hebat2! tabik sama lu~ hik3

mofaizmz berkata...

rasa nk korek je mata tu..

MAPPIAU berkata...

huissshh kalau saye memang alkonfemla tak berani. Bukannyer lagi masuk ape yang nak di study lagi keluar mencurah2 lagi ade, sebab terlampau takut (eh apekah yang kuar mencurah2 tuh? hahahahaa)

sugar2 kapas strawberry berkata...

hahaha.takpnh org buat

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy