Sabtu, 15 Januari 2011

lalat yang kreatif...

lalat beratur nak terjun dalam kolam renang

lalat tunggu giliran nak masuk tandas

lalat bersantai dengan kudanya

lalat berjemur di tepi pantai

lalat kencing

lalat berlumba lari


Lalat...ramai yg tak suka pada lalat... tapi pada yg kreatif boleh buat lalat yang tak suka tu jadik jadi orang suka..lihatlah gambar2 di atas tu....nak tergelak pun ada..:)



menaip dalam line yg sangat slow..

21 ulasan:

Amy Syaquena berkata...

sangat kretif comel je..

Dari Kelate Ke Copenhagen berkata...

wah kiut plak tgk lalat2 ni

fara_dikri berkata...

comel je lalat2 ni . haha

nelly berkata...

wow .
kreatif gila !

Hanisah Safian berkata...

arrghhhhhhhhhhhhhh!! comelnyooooo!! :P

azieazah berkata...

Sekali hembus, semua berselerak! > hehehe idea dengki.

Wanita Mutalib berkata...

macam tu pun boleh kan. kreatif betui he.

bidadari berkata...

salam sekamar rindu,

yang mencuit hati sy adalah..
lalat yang tengah bersantai berjemur tu...
seksi dan cute laa...hihi

Craznotydoty berkata...

huhuhu..
aah la,cumel la pulak... =)

Kaseh berkata...

bagus lalat2 ni..dorang sekolah kat maner eik..

nabila izyani berkata...

pandai lalat ni.. mcam manusia da,,,

AFIIA berkata...

wow!!!!bergeliga sunggoh otak pencipta kisah lalat nih

Edy Fee berkata...

sangat kreatif..hehehe

Asrul "iLham" Sany berkata...

comelnye ;)

iPai berkata...

geli pun ada ..

cemomoi berkata...

sapa la tuannya tu

aima in luv berkata...

lalat diumpamakan kepada org yang???????????

jom baca nie
http://rosesnebula.blogspot.com/2011/01/lebah-vs-lalat.html

anaMuslimah berkata...

sangat kreatif!!!sape punya idea ni?

penyejuk hati berkata...

comelnye..tp kesian pulak tgk lalat2 yg tak bersalah itu..

Solihin Zubir berkata...

ahaha.. sapela punya keje ni.. hehe..

MAPPIAU berkata...

alololo comeiinyer lalat tuh, hihihi menyengeh jer saye tengok gelagat lalat2 tu tau hehehehe

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy