Jumaat, 14 Januari 2011

lelaki ni memang gatal....ishh




gatal betul lelaki ni,....siap rakam lagi..........ishhhhh!



21 ulasan:

lionteen berkata...

pmpuan tu pun gatai,seksi benor.haha

Kasim Ahmad berkata...

aiyakk.. agak2 la nak tangkap gmbar pon..

apezs shah berkata...

hehe agak2 laa pancik tua tu..
dia rakam org. org rakam dia balik haha.,

Kaseh berkata...

wakakaka...dah namanya lelaki..normal la..

Baity berkata...

yewww.sama2 gatai kot..ha.ha.ha...(",)

MAPPIAU berkata...

yang fomfuan tu pun kemain lengok lagi bile gamba kene rakam hadoiii la

Kakzakie berkata...

dah beberapa kakak cuba nak jenguk Sekamar Rindu tapi gagal. Macam tak ada chemistry pulak.

Alhamdulillah hari ini dapat.

Perempuan sendiri yg menghidang tentulah lelaki itu makan. Betul tak?....

My Little Diary berkata...

salam


kekeke... lelaki mmg gitu... :p

man yusoef berkata...

pompuan tu pon macam rela je gmbr beliau dirakam..haha

farhan asyraf berkata...

dua dua gatal. haish !

Lara D'yuni berkata...

ppuan tu pun sama... ish3...

bidadari berkata...

salam SR...

ishh..ishh gatai noo...
nampaknya,wanita tu beri kerjasama yang baikk..hihi

jempot mai..n3 baru siap hangat lagi...jangan lupe komen yer cikgu..terima kaseh..:)

http://atehqshe.blogspot.com/2011/01/bau-bauan-yang-kurang-menyenangkan-si.html

cik puan akish berkata...

ahhh...jantan jenis itu mmg cipan...

jakun benornyer...=(

Jejentik berkata...

Gila tak senonoh...
Sah2 miang punya laki..
member2 dia dok gelak je bila tgk...
haha

ain revival berkata...

lelaki gatal + pompuan seksi..
0key la tuh..huhu

ap berkata...

ermm........lelaki gtl..pompuan tue pon spe suh tyg pcuma..

Gadis~Gula~Gula berkata...

pompuan tu yg bangang~

misz sheyla berkata...

waaa....mang gatal tahap x hengat...

Raja Sri berkata...

gurl tu suker agaknyer..lg melentik die jalan haa

follow u 2 ^_^

diamuslima berkata...

nak wat cam mana gambar tu pun menunjukkan org barat.. so x payah la heran.. jgn kita ikut sudah.. walaupun aku perempuan tetapi aku sangkal la laki semua tu gatal...

nurayunni berkata...

tue la..pkai sexy sgt...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy