Isnin, 24 Januari 2011

mahu tahu sihat tidaknya lelaki...lihatlah alat sulitnya...



Ini bukanlah kata-kata dari saya.....kenyataan ini adalah daripada Profesor yang membuat kajian dari Universiti of Bristol, England yang menyatakan bahawa lelaki yang lebih akif secara seksual mempunyai risiko yang rendah diserang penyakit jantung. Dengan 3 kali orgasme setiap malam maka risiko terkena penyakit jantung berkurang 50% berbanding suami yang jarang melakukan hubungan seks... ( lelaki ada ke yang jarangnya..ishh)

Kajian lain yang dilakukan oleh Profesor dari universiti of Brussel, terhadap lelaki yang berusia 50-55 tahun, lelaki yang melakukan hubungan seks sekali dalam sebulan mempunyai risiko serangan jantung 70% lebih tinggi berbanding yang melakukan seks dengan lebih kerap dalam masa sebulan.

Moral daripada kisah ini...kepada yang dah kahwin tu( yang dah kahwin saja...yang belum jangan lak..dokk nak try-try yaaa)....kerap-keraplah melakukan hubungan seks. kalau nak elak sakit jantung...



sumber : Klik sini


15 ulasan:

oshin berkata...

adoii ayat last tu taleh belah . rajin rajin lah lakukan hubungan seks kalo nak elak sakit jantung . mencegah lebih baek dri mengubati . ahhakkksss

Citarasa Rinduan berkata...

salam SR

banyak dapat panduan dan info dari SR ttg hal kelamin..thanks yer

YUL berkata...

hahaha, betui ka? tapi risiko lebih tinggi kalo muda2 tak kahwin lg, ekekeke

Kaseh berkata...

satu keja la kan nak cek dulu..haha..tergelak tgk laki yg pakai spek tuh...beria dia cek..

syima_chokie berkata...

haha info yg bergune..tp perlu ke check dulu..adesss..

Aku Dan Teksi berkata...

Siapa nak lihat lelaki sihat,maila sini....

Si DauN CeRi berkata...

adeyh~~

blushing baca entri ni..hahah

AdiaLuze berkata...

Waahhh...Nampaknye cara yg paling mudh yang boleh dipraktikkan oleh lelaki yang dah berkahwin nih...hehehe

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

info menarik

Anitafasha berkata...

Hihi.. Kelakar la gambar tu. Takpe da kahwin nanti boleh. Semua sabar k? Ahakzz..

MAPPIAU berkata...

hahahaha nak suruh papairfan bace la hiks

Ahmad Hizwan Ahmad Shukran berkata...

wahh.. terbaik..
setuap apa yang Allah swt jdikan sstu smstinya ad hikmah..
sudah terbktikan.. hehe..

NadiRah berkata...

blushing2 tgk gmbr atas tu...hik3

Ieqa Swetluv berkata...

wahh bagus SR share info camni. habis tu kalo nak tau wanita sihat camne lak ya?? ngee ;p

Ad Rifza berkata...

Aktifkan diri (utk yg berkahwin saja)..hehe

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy