Khamis, 20 Januari 2011

pagi ini dah capai follower ke 2000 blog saya..


tanggal 20hb Januari 2011, tepat jam 12.54 am....saya dah capai 2000 follower blog picisan saya ini..dan follower tersebut ialah hasrul wahid dari blog "Aku Bukan Itu Ini"....Siapa beliau ini?...

Beliau ialah pelajar Malaysia Airline Engineering di Kuala Lumpur.. Beliau berbintang Aries, kegemaran beliau bermain futsal, bola sepak dan menonton wayang..

saya petik kata-kata di blog dia...." aku tak sombong dan nampak saja kerek..kadang-kadang aku saja buat mcm ini, padahal aku tak tahu siapa aku..." wahh...kata-kata yang dalam maknanya...

Siapa yg ingin follow blog hasrul wahid ini....bolehlah klik di link dia tu....



36 ulasan:

AMI.FAHMI berkata...

gempak :D

cik yatt berkata...

wah tahniah

hasrulwahid berkata...

terima kasih bebanyak la wahai incik sekamar rindu. sesungguhnya hasrul wahid sangat mengargai penghargaan ini. terima kasih terima kasih! hahahahaahahah!

Asrul "iLham" Sany berkata...

wah, femes...;)

Zue berkata...

thanks follow.. ;)
maksud saya...harus single mase sedang belajar..no rushing to kaple. ;)

congart mencapai 2000 follower bila la turn sy huhu

dayah SnoW Heuka berkata...

wahhh!! tahniah eah der!! hehe ape2 pon entry anda mmg bes meyh :)sempoi gitu...

New Entry "ada duit tak??"

hafiz berkata...

tahniah...
memang hebat...

.sweet-ants. berkata...

wahh ramai tu..
jgn follow saje tp x kunjung tiba x best jgk kan?

Isa berkata...

Tahniah di ucapkan....

Tanpa Nama berkata...

tahniahhh.. semoga SR akan terus maju dlm dunia blogging ni..

-papairfan-

luahfikiran berkata...

SALAM,
TAHNIAH !

Sekamar Rindu berkata...

salam..tuan..luahfikiran,


terima kasih banyak...:)

Sekamar Rindu berkata...

salam..papairfan,

terima kasih banyak...

Sekamar Rindu berkata...

salam...tuan Isa,

thanks..:)

Sekamar Rindu berkata...

salam...sweet-ants.

terima kasih....:) ya betul apa yg dikata.

Sekamar Rindu berkata...

hafiz,

tak hebat hafiz..biasa saja

Sekamar Rindu berkata...

dayah SnoW Heuka,

terima kasih..:)

Sekamar Rindu berkata...

salam..Zue,


kalau masa belajar perlulah tumpukan pada belajar dulu.. saya ingatkan ingin single selama-lamanya..hehe

Sekamar Rindu berkata...

Asrul "iLham" Sany,

terima kasih...

Sekamar Rindu berkata...

hasrulwahid,

hehehee..saya pun sama..menghargai..

Sekamar Rindu berkata...

cik yatt,

:)) terima kasih cik yatt

Sekamar Rindu berkata...

AMI.FAHMI,

hehehe...takdelah gempak mana pun..biasa saja..

abu muaz berkata...

selamat dan moga terus bersemangat.
dua ribu ... makin hebat tu.
tahniah.

eddy syrol berkata...

waaaaaaaaaaa...bestnyer :-)

Sekamar Rindu berkata...

eddy syrol,

hehhe..tq komen sini..eddy..

Sekamar Rindu berkata...

salam..tuan abu muaz,

terima kasih pada tuan yg sudi singgah komen sini..

Ad Rifza berkata...

TAHNIAH...hehe..blog Ad tak sampai pun..huhu..:-)

Ad Rifza berkata...

TAHNIAH...hehe..blog Ad tak sampai pun..huhu..:-)

aliza berkata...

tahniah2 :)

anaMuslimah berkata...

Tahniah...!

MAPPIAU berkata...

wahhhhhh!!! hebat seyyy tahniah Sekamar Rindu, mudahan akan terus berjaya okey :))

Sekamar Rindu berkata...

salam...MAPPIAU,

terima kasih puan..'

Sekamar Rindu berkata...

anaMuslimah,

terima kasih...:)

Sekamar Rindu berkata...

aliza,

terima kasih..

Sekamar Rindu berkata...

Ad Rifza,

:)) tq..

Carmen berkata...

nice blog.. Keep it up!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy