Rabu, 5 Januari 2011

rindu kamu...2 hari tak update blog....


2 hari tak update blog, terasa lamanya rasa spt berminggu-minggu dah tak update....terima kasih pada sahabat-sahabat blogger yg sudi singgah sini walaupun entri dah basi..tak update....kesibukan dengan tugas membataskan saya update blog..mlm ini baru berkesempatan..

di awal persekolahan mcm nilah..balik sekolah jam 2.00petang, pukul 3.00 ada mesyuarat, khamis petang pun ada mesyuarat, Jumaat petang ada mesyuarat bola sepak..

kepada sesiapa yg bagi tag tu...insyaAllah...akan saja jejak dan buat nanti....


...rindu kamu..

15 ulasan:

princess hanna berkata...

stdy rerajin ye...biar bjaye dgn cmrlang...

Imran nyambek berkata...

lu rindu saper ni? lepak.hujung minggu boleh jumpe.

New Interesting Manuscripts berkata...

SEKAMAR RINDU saya telah menjadi your follower and saya sangat suka membaca apa yang dicoretkan di dinding ini..ianya sungguh memberikan seribu erti dan kadang kala ianya mencuit hati...

thank you.

New Interesting Manuscripts berkata...

SEKAMAR RINDU saya telah menjadi your follower and saya sangat suka membaca apa yang dicoretkan di dinding ini..ianya sungguh memberikan seribu erti dan kadang kala ianya mencuit hati...

thank you.

Tanpa Nama berkata...

sayang....rindu kamu a lot..

Syafiq Rosli berkata...

its ok lah..buat apa yang lebih penting ok..

MAPPIAU berkata...

saye doakan mudahan segala urusan SR dipermudakan

Asrul "iLham" Sany berkata...

selamat kembali berblog dan blogwalking ;)

sekamar rindu berkata...

Asrul "iLham" Sany,

hehe..terima kasih..:)

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,


terima kasih pada puan yg sudi komen di entri ni..:)

sekamar rindu berkata...

Syafiq Rosli,

terima kasih..:)

sekamar rindu berkata...

salam...Tanpa Nama,

:))))

tqqq..

sekamar rindu berkata...

New Interesting Manuscripts,


saya pun dah folo blog u juga..:)

sekamar rindu berkata...

Imran nyambek,


:)..

sekamar rindu berkata...

princess hanna,

study?..dah abis study dah..:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy