Sabtu, 1 Januari 2011

SAYA CADANGKAN ... "HARIMAU MALAYSIA"



Nama Harimau Malaya pula menjadi isunya...ishh dikhabarkan nama Harimau Malaya tu telah menyinggung perasaan penduduk Sabah dan Sarawak la pulak...kenapa jadi mcm tu.? Sepatutnya tidaklah timbul masalah yang remeh temeh tu....sebab apa di dalam senarai pasukan itu Malaysia, bukannya didaftarkan sebagai Harimau Malaya pun..( tak pernah terpampang di kaca tv..(.Harimau Malaya lwn Indonesia) tetapi nama Malaysia...bila sebut Malaysia..meliputi Sabah dan Sawarak la kan...so janganlah terlalu sensitif bebenor..

Bagi meredakan keadaan...saya dengan ini mencadangkan agar nama Harimau Malaya diubah menjadi "HARIMAU MALAYSIA"

Siapa yang mahu menyertai segmen abg ben ini boleh klik sini



9 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

tambah lagi satu perkataan..Harimau 1 malaysia..huhu

NARDtheNERD berkata...

xde hal lahh mende ni.
siapa kecohh sangat tuu?
hehe.

:)

MAPPIAU berkata...

"harimau malaysia" wahhh sungguh kemalaysiaan namenyer hehe

HaniffHarunHanafi berkata...

nama harimau yang kita kasik sama..
harimau malaysia. (:

mahirahnazlim berkata...

alarhh tu pun na bising . oke wat Harimau Malaya .
tang mna yg sensitif sgt tu ?

nur berkata...

mengaum di sini

Lulu caldina berkata...

Selamat tahun baru..
Semoga terus sukses dan berjaya dalam hidup yer..

Asrul "iLham" Sany berkata...

1 Malaysia sungguh. hohohohooh

~~su manje~~~ berkata...

salam singgah di pagi minggu..
thanks sudi singgah blog su....
thanks follow su manje..
su dah letaklinksu dalam blog nie..
happy blogging and smile
always..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy