Sabtu, 22 Januari 2011

Seluar Dalam Bekas Ratu Elizabeth II Dilelong, Ada Siapa Yang Mahu beli?

Seluar Dalam Bekas Ratu Elizabeth II
Inilah seluar dalam bekas Ratu Elizabeth II yang dilelong di Britain semalam......dan dah ada pembelinya dengan harga melebihi RM 1.5 juta.....satu persoalannya...nak buat apa dengan seluar dalam Ratu ni.?


7 ulasan:

Siti Fatimah Fuzz berkata...

maybe dia nak buat guna2 kot...bagi ratu elizabeth tuu hidup balik....then nak kawen ngan ratu tuu...sigh*

Arikal Razali berkata...

erk , spenden kain nipis tu pun pun berjuta ? haih . maybe betul kot dia nak buat guna guna . haha .

sekamar rindu berkata...

Siti Fatimah Fuzz,


ya la tu agaknya..:)

aima in luv berkata...

macam spenda 2-Rm10 jek... haish..

Baity berkata...

ish..mcm spenda scarlet jer...ish2..tak mo la ..bagi la spender ratu maner pun..bkas spender org ttp bekas spende org..yewww...

Nur Mudrikah berkata...

menda ni pun org nak berebut..haish.
manusia

MAPPIAU berkata...

yeawwww tak sesuai eeee. RM1.5 juta?? ish ish ish

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy