Jumaat, 7 Januari 2011

suami kantoi buat seks dalam kereta..




Suami kantoi apabila ditangkap oleh isteri sendiri kerana sisuami menjalankan hubungan sulit dengan wanita lain.Si isteri telah mengesyaki suaminya mempunyai wanita lain.oleh itu, dia mengupah penyiasat untuk memerhatikan tindak-tanduk suaminya.Apabila bukti dah ada depan mata, si isteri membongkar sendiri kegiatan suaminya sendiri apabila sedang membuat seks dengan wanita lain ditempat parking kereta.


p/s: moga menjadi pengajaran buat semua.....janganlah berlaku curang dalam perhubungan..


credit to: klik sini


16 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

Kalau nafsu mengatasi segalanya....

semoga ambil iktibar untuk sesama kita

Mohd Ridhuan berkata...

pengajaran yang berguna...

MAPPIAU berkata...

Allah maha mengetahui :)

alexa yussida berkata...

baikk punyerr kantoi..padan muka!~

Miss Ran berkata...

dasat eh
mcm2 la zmn skng ni

zOeY zAu YaH berkata...

sangat tak bermoral..benci pada pencurang..

Zaiya berkata...

opsss... dia ketahuan~~

sissyira berkata...

salam

saya masih menanti jwapan awak, jangan sesekali dicabar kesabaran saya, jangan sampai salah seorang daripada kita terpaksa berhenti berblog.

.sweet-ants. berkata...

tarik suami dia kuar dr kete bia malu bogel hahaha

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

bangkai yg di sorok bawah tikar akan terhidu juga baunya..

s.y.a.r.q berkata...

laki dye stim lebeih ah tu...kah kah kah kah x cukup sowang :P

manggosteen berkata...

haha..padan muka..

r-5 berkata...

hahaha! tu la port xbetol~ kan dah terkantoi! wakaka

abu muaz berkata...

kat negara kita pun makin ramai yang curang

Atika Natasha berkata...

suami ape la mcm tuh..

{ finieViolet} berkata...

i hate kecurangan!!!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy