Jumaat, 14 Januari 2011

tak patut buat binatang ni mcm ini..? zalim betul..


sejujurnya saya memang tak suka kalau ada manusia yg menzalimi binatang spt dalam gambar di atas ni... dah la kaki kena rantai..lepas tu kena bawa barang2 yg banyak semasa shopping....ishh..tak patut..tak patut....agak-agak laaa...nak shopping pun..kan troli ada kan...


memang tak patut.....kalau korang, setuju tak haiwan ni diperlakukan mcm ni..??


15 ulasan:

Azwa Azee berkata...

berbuat baiklah sesama makhluk Allah

Farhana Sahri berkata...

ciannye kanggeru tu...dh la comel..kaki kne rantai n mulut kne tutup...=(...xsuka gk

Budak Botak berkata...

isk3, ni manusia ke haiwan yg ada akal?

ahsfantasy24 berkata...

huhu..
cianny, siap rntai ag, aduyai~

Kaseh berkata...

binatang tu noti sgt kot... sebb tu kena ikat..dah kuar store tu dia bukak la balik rantai2 tu semua...

baincardin berkata...

x setuju!!!~ ^_^'

Cik Shark berkata...

ishk2..kesian kanggaroo tuhh

PuanBee berkata...

comel kanggaroo tu... gimik jer kot..ahakss..

dwaty berkata...

cian en.KEN TU....

~fais~ berkata...

org yg tiade persaan je yg buat cm2...

shameel Iskandar berkata...

tak berperikebinatangan langsung org2 yg menzalimi binatang.

Dlm sebua hhadis ada diceritakan seorg pelacur dimaafkan dosadan dimasukkan ke dlm syurga kerana memberi minum kat seekor anjing yg dahaga.

aLya berkata...

ish..teroknye..cian kanggaroo tu :(

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

urm...giler kejam
manusia sekarang hilang akal


"KATAK PURU boleh dimakan?


"ATTENTION kawan-kawan | Blogger ini DIKEHENDAKI !!

Siti Fatimah Fuzz berkata...

kecian kat binatang tuu....

| cik azeya | berkata...

huhu. ciannye. -__-"

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy