Selasa, 11 Januari 2011

teguran buat cik fasha sandha

burung pun malu tak nak tengok..


wow..santai di tepi pantai

gaya yg vouge

wow..

rasanya mahu terkeluar bijik mata menengok gambar fasha sandha ni... nasib baik sampai paras tu je...

pesanan buat cik fasha sandha tu.... bersopanlah sikit..kamu tu artis..banyak mata yang memandang... maruah sebagai orang perempuan kena jaga juga...

jangan marah ye cik fasha...teguran ikhlas ini...



saya dah beberapa kali sampai ke Bali ni.. pantainya yang cantik.. pemandangan maksiat ini yg mencemarkan mata memandang...

18 ulasan:

Kaseh berkata...

dia sedar badan dia cantik..sebab tu dia bleh tayang..hehehe..

eddy syrol berkata...

actually bukan sbb dia artis, tp sbb dia manusia beragama Islam, so kene jaga maruah... artis tu sape? bukan sape2 pun... so atas dasar agama+budaya = jaga maruah diri.. :)

http://pena-pujangga.blogspot.com

http://eddysyrol.blogspot.com

taliff berkata...

Fasha~~ohh~~Fasha~~~

Rozuan Ismail berkata...

ini ke orang islam..tapi,kita kena bersangka baik.. mungkin gambar ini super imposed

apezs shah berkata...

salam

hehehe tulah kan, burung pon xsggup pandang ;)
susah kan kalau org cantik, semua pasti nak cuba ni..;)

MAPPIAU berkata...

woww!!! sekshanyewwww la haihhhhh

Hairul @ Kay berkata...

she looked great in bikini.... just saying.

ღEimaneelღ berkata...

:) cantiknye blog! sejuk jek:)

husna berkata...

wow!super duper sexy

feEzy berkata...

hancor..

cik sakdi berkata...

cantiknye burung tu,ekekekek

cik sakdi berkata...

cantiknye burung tu,ekekekek

Gadis~Gula~Gula berkata...

JANGAN KUTUK, TAPI DOAKAN SUPAYA DIA BERUBAH~ COMELNYA ULAR TUH!!!!!!!!!! NAK!~

Asrul "iLham" Sany berkata...

tapi saya syng fasha sandha...lol ;)

Edy Fee berkata...

kutuk kaw2 agy

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

hmmm speechless...

Tanpa Nama berkata...

Entahlah. Setakat mana sangat cantik ni. dah tua nanti tak kemana pun. Bagaimanapun benar kata kawan kita doakan supaya dia menjadi lebih baik pada masa akan datang.Semoga dia mendapat hidayah.

Mountain Climber

azieazah berkata...

Alahhhh FASHA SANDHAAAAA....

ehh I like lagu kat blog U..

My Baby Youuuu!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy