Sabtu, 29 Januari 2011

[STICKY POST] teka teki dah ada pemenang....Tahniah kepada para pemenang..

teka teki dah ada pemenangnya.......tahniah kepada pemenang-pemenang ini...ada dua jwapan yang betul..hehe...kan senang je kan..

pemenang itu lah


dengan jawapanya:

jawapannya..

sebab payung tu mana leh gerak sendiri...dia mana ada kaki cam orang perempuan kan?? cuba kalo dia ada kaki..tak yah tunggu orang bawak keluar..dalam rumah pun dia dah gerak..hehehehe..


pemenang ke dua ialah..

blogger bidadari... ATEH QSHE

dengan jawapannya:

JAWAPNYA;''Kerana Payung Tidak Berkaki.'


juga terima kasih lepada blogger2 yang lain yang sudi memeriahkan teka teki ini.....





14 ulasan:

Kaseh berkata...

:( frust tak menang.. nangeh arrr

Siti Fatimah Fuzz berkata...

la..yang tuu ka jawapan dia???hahah

Hanisah Safian berkata...

TAHNIAH! :)

bidadari berkata...

salam sekamar rindu,

alhamdulilah...rezeki sy,
tak sangka bolih menang....terharu niee!
pada yg tak berjaya tu,cuba lagi yer..:)

tq,sekamar rindu,

Kaseh berkata...

akak boikot namo jenguk blog SR ni 24 jam sebab akak kalah.. wakakaka :P

MAPPIAU berkata...

haah la yea tak yea jugak kan, adehh sikit pun tak terfikir okeh jawpan nih huhuhu. tahniah!!! pade yang terer meneka:))

bidadari berkata...

salam sekamarrindu,

ade n3 khas untuk blog sekamarrindu....


TQ...:))

Asrul "iLham" Sany berkata...

ah tidakkk...

aku kalah...

haha

Adinda Amy Sensei berkata...

salam sekamar rindu...

terima kasih..sangat gembira..rasa nak berkongsi kejayaan ni dgn mylove...hehe

terima kasih... :)

z berkata...

paling fail teka teki -__-'

Shayna Rose berkata...

nice blog! =))

wida berkata...

sy mmg fail bab teka teki ni..tahniah pd yg jwb betul.

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ berkata...

tahniah kepada pemenang!!~~



jom join colourful contest saya..klik link ini

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

ala, tak sempat join. wuhuhuhu.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy