Ahad, 2 Januari 2011

terasa nak buat header blog....tapi buntu..

pic yg bertajuk "hening" ini tak ada kena mengena dengan entri..


selamat malam semua........malam ini agak kurang update blog..ada hal yang perlu diuruskan, al maklumlah dengan line nya yang agak kurang memuaskan..tak dapatlah update blog spt selalu..

malam ini kena tidur awal..sebab esok dah mula bertugas dah....so entahlah dapat ke tak nak lelap mata ni..selalu tidur agak lewat..paling lewat jam 3.00 pagi..

bila saya singgah di beberapa blog mlm ni, (dalam keadaan line yg tak memuaskan), sempt juga melihat blog-blog blogger2 lain..sangat kagum dengan header-header dia orang. rasa tersangatlah kerdil jika nak dibandingkan dgn blog saya ni.. langsung takde header..langsung tak menarik...so mlm ni saya terfikir-fikir nak cari header blog untuk blog picisan saya ini... masih lagi buntu... apakah design blog yg sesuai.....mungkin sahabat-sahabat saya boleh membantu....




...line masih masalah..

21 ulasan:

kiwi berkata...

gud luck ^^

IMANSHAH berkata...

salam

selamat emmulakan sepak mula tahun 2011..semoga suksess selalu..hurm header?saya tak suka yang serabai dan serabut..

anakibu berkata...

SY PUN SURUH MAPPIAU BUAT HEADER.........BOLEH SUGGEST MAPPIAU BUAT UTK ANDA...HUHUHUHU

zul permatang badak berkata...

header blog...? buatlah apa saja asalkan berbeza dengan orang lain...kalau jemu tengok esok tukar.....selamat bertugas...

suraiya =] berkata...

Cuma buat yang simple dan menarik,, itu sudah cukup,, all the best! :)

ciEk NiENa berkata...

salam...
header blog? huhu.. boley edit guna photoshop juga :)

Gadis~Gula~Gula berkata...

X Terfikir pun nak wat header/baner~ maleh~ walaupun minat seni.. tapi tade idea~ haha~

syira aka sepatu hijau berkata...

salam

berjalan di beberapa blog, singgah tak di blog saya :D

seorang pelukis takkan tak pandai buat header blog :D

adan berkata...

mesti header yang bakal sekamar rindu buat lain dari yang lain kan.. ^_^
gud luck... selamat bertugas esok...

Baity berkata...

saya pun tak der header..huu.hu.tak pandai nak buat lor.huu.huuu..(",) anyway good luck dlm pembikinan header.

Baity berkata...

saya pun tak der header..huu.hu.tak pandai nak buat lor.huu.huuu..(",) anyway good luck dlm pembikinan header.

Baity berkata...

saya pun tak der header..huu.hu.tak pandai nak buat lor.huu.huuu..(",) anyway good luck dlm pembikinan header.

Chekgu Azrine berkata...

salam singgah..saya juga tak de header..tak pandai nak buat..sapa2 boleh tolong kalau nak buat free..hehehe..

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

sbr...;)

alexa yussida berkata...

alamak tak dpt nk tulun sbb alexa sndiri pon xde header.bantai letak pic je..huuu:D

slmt malam:)

wida berkata...

selamat bertugas..

CGG berkata...

salam tahun baru dari cgg:)

azieazah berkata...

Tukarlah header apa pun asal selesa. Cuna diharapkan jangan terlalu complicated sampaikan nak loading pun smpai 10-15 min, jawabnya memang kena pangkah lerrrrr..

Ini betul, jangan rumit dan berat, nanti pembaca boring tunggu.

Aku Ibu Muda berkata...

sama la kita...buntu nak carik header blog cantik2 ni :)

Terkini: Boleh ke Solat macam ni? Mazhab mana ye?

ayaa alyy berkata...

same with me. abru terfikir nk baut header baru. tp mlss. and tak kreatif :P

atehqshe berkata...

salam SR,

SELAMAT BERTUGAS YER CIKGU...)

Anda ditags....kalau sudi amik lah yer!

http://atehqshe.blogspot.com/2011/01/jom-sertai-bloglist-blog-bdk-botak.html

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy