Rabu, 26 Januari 2011

[Video] kekasih bergaduh sambil tarik alat sulit teman lelakinya...ishh..



minta2 kepada yang bercinta tu..kalau bergaduh...janganlah..dok tarik alat sulit teman lelaki..

tarik benda lain tak pe......ishh..

semoga jadi iktibar..setiap masalah ada jalan penyelesaiannyaa.....kan?>?



16 ulasan:

ria berkata...

hahaha. . elakar la video nie. . laki tu bole diam jer

NadiRah berkata...

wow!! hot tu tajuk entry...huk3

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

hehe..mcm2..

Anitafasha berkata...

Lemahnye laki tu.SEnang2 je diperlakukan macam tu. Pempuan tu pulak cam takde care lain nak marah. Ish.. Tak senunuh.

roslaini saad berkata...

Apahal dengan teman lelaki dia...isykkk lelaki jenis apa ni..diam je orang dok tarik 'anu' dia...dan pompuan ni pun tak senonoh...pukul laa tempat lain..ini kat situ...isykkkk....teruknya....

Syira berkata...

er speechless, gerun pun ade. hu hu hu , =.="

Adzriel AB berkata...

tak respek org betul pompuan tu..

Tasha berkata...

video ni dah lama dah~ kat singapore.
pompuan tu marah sebab bf dia curang ngan pompuan lain.

Kaseh berkata...

takpun bf dia sengaja cari sebab utk gf dia tarik menarik..haha..

zahratul laila ! berkata...

kelakar laaa...
ape la pompuan tu..
x taw malu btol !

zati berkata...

eeee bodohnye laki tu, dye boleh diam jeeee, hahahadoiiii....

eddy syrol berkata...

adesss

Solihin Zubir berkata...

hahha.. cam bangang je laki tu..
dayus!

MAPPIAU berkata...

uiiii ganehnyer fomfuan tuh huhuhu. sian laki tuh hadoiiii la

Ad Rifza berkata...

Mesti laki tu cureng kan..haha

ZulkifliMN berkata...

pukul dayus tak pukul pukul pun dayus.. macammana?

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy