Ahad, 20 Februari 2011

Air mengalir ombak menari ke arah muara saling mencari


Waktu berlalu umur melaju semakin aku termabuk rindu
Kekasihku langitkah itu lautkah itu engkau satu?
Kemanapun arah melaju hanya kau tempat menuju
Tuntunlah aku rapat ke sisimu menjadi satu

Air mengalir ombak menari ke arah muara saling mencari
Aku padamu sesungguh hati engkaulah kekasih sejati
Ilusi dunia tak akan kucari selain pintu untuk kembali
Merawat mimpi dan janji sehati mencari mati biar abadi

Rindu menjalar harapan menyebar harapkan Mahsyar
Berilah sayap lebarkan layar berapa harga akan kubayar
Tiada tujuan selain engkau arah kemana aku berlayar
Demi cinta kubayar mahar menuju engkau sepenuh sabar



7 ulasan:

ibuintan berkata...

semoga dipertemukan cinta adam dan hawa ni

ahsfantasy24 berkata...

"termabuk rindu"
i like that! hehehe...


Terbaru:
Kamu yang sepatutnya terdahulu mengerti
Roda kehidupan berkisarkan penerimaan jiwa

Puan Kutu berkata...

LIKE dis puisi..Nice 1...:)

Sekamar Rindu berkata...

Puan Kutu,

terima kasih..

Sekamar Rindu berkata...

ahsfantasy24,

tqq..

Sekamar Rindu berkata...

ibuintan,

insyaAllah...terima kasih Ibuintan

Kaseh berkata...

insyaAllAH...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy