Isnin, 21 Februari 2011

bapa serbu anak perempuan sedang sedap bersetubuh dalam rumah sendiri.

gambar hiasan


AMPANG: Seorang pelajar lelaki Tingkatan Empat ditahan polis selepas disyaki merogol rakan sekolahnya, pelajar perempuan berusia 13 tahun di rumah mangsa di sekitar Ulu Klang di sini, Jumaat lalu. Suspek berusia 16 tahun dikatakan melarikan diri ketika sedang melakukan perbuatan terkutuk itu di rumah pelajar perempuan apabila bilik itu diserbu bapa dan bapa saudara mangsa, pada jam 1 tengah hari.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan, berkata mangsa mengaku di hadapan bapa dan bapa saudaranya dia pernah mengadakan hubungan seks dengan suspek beberapa kali sebelum ini.

Berikutan itu, bapa mangsa membuat laporan polis di Ibu pejabat Polis Daerah Ampang Jaya di sini, dan anggota polis menahan suspek di rumahnya di sekitar Keramat, pada hari sama.

“Suspek turut mengaku pernah melakukan hubungan seks dengan mangsa ditahan reman tiga hari bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

“Pasangan itu mengaku mereka sering menjalinkan hubungan haram di rumah pelajar perempuan itu ketika ibu bapa mangsa tiada di rumah,” katanya di sini, semalam.

Abd Jalil menasihatkan kepada semua ibu bapa supaya menjadikan kes itu sebagai contoh dengan memberikan perhatian lebih kepada anak mereka terutama perempuan dan dinasihatkan tidak meninggalkan anak mereka keseorangan di dalam rumah.


p/s: anak yang tak sedar dek untung..!


19 ulasan:

ibuintan berkata...

kalau dah beberapa kali ... sukarela lah tu..

apa nak jadilah anak2 sekarang ni, takut membaca cerita2 macam ni

specky gurlz berkata...

setuju dengan sekamar rindu anak yang tak sedar dek untung..huhu terok2

Hanis MY berkata...

huhu sdihnyaaa gadai masa depan...

abu muaz berkata...

budak-budak tu tak boleh dipersalahkan lagi...

kema berkata...

nauzubillah.....aztagfirullah....

mcm2 la..bdk 13 tahun lagi 2..kecik sgt lag...

Dilla Nur berkata...

sedihnye...macam2 leh jd skang...hmm...

Tasha berkata...

mesti sedih dn malu~

Edy Fee berkata...

remaja sekarang makin berani..
but tak bertempat

CN berkata...

Dunia akhir zaman...mcm2 hal !!

sAsyA berkata...

astagfirullah..13 tahun??

muda sngt lg tu..

ria berkata...

kwsn uma saya nie.. hmm

Nur Hanani berkata...

Itulah fenomena anak-anak muda zaman sekarang. Kalau kat sekolah cikgu ambil tindakan lebih skit,mak bapak dah kecoh.Slalu backing anak dia baik la..Bila kena tangkap depan mata..Baru la percaya..Sayang...

Entri Terkini: Tahniah kepada yang berjaya..

Amirrah Zawani berkata...

sedihnya..
kecik2 dah pandai nk buat maksiat..
bdk2 zaman skrg makin advance..

Kaseh berkata...

kurang didikan agama..camni la jadi dia...

n u r k i m a berkata...

amboiiiii~..ske sgt yer buat sex...belajar malas!...nk jadi apa la bebudak zaman skang ni...

deqla manjew berkata...

byk kali 2 bkn rogol namenye..tp suka same suka! huhh terok tol budak zaman skunk! kecik2 xnk mmpos..da besar nyusahkan mak bpk...hahhaa

SURIA AMANDA berkata...

ni semua pengaruh rakan sebaya ataupun media ataupun internet..

kakcik berkata...

Makin ngeri dan ngilu hati ini.... :(

◕‿◕eizaty◕‿◕ berkata...

dak-dak sekarang nih suda terlampau sosial .. kadang-kadang mengalahkan org yg sudaa p0wn b'kwin.. terlampau ikut kata NAFSU SYAITAN.!! kalau yg perempuan x gatai.. x jdi gak.!! mahk0ta diri serah dekat org cm 2 jew.. nauzzubillah..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy