Isnin, 21 Februari 2011

Blog ini blog yang best: Blog Kak Kaseh.


Petang ni SR mahu cerita sikit pasal blog ini.. Kak Kaseh, namanya.. merupakan blogger yang paling banyak komen di blog Sekamar Rindu...terima kasih kak......

Nama Blog : Tranformasi Kaseh terima kasih banyak kak Kaseh...

siapa Kak Kaseh ini?..sebenarnya SR pun tak tahu banyak pasal kak Kaseh ini, cuma apa yang diketahui, beliau berusia 35 tahun,

Jom ramai2 pergi terjah blog kak kaseh...dan folo lah sekali ya..bila dah terjah blog dia tu....






12 ulasan:

Kaseh berkata...

Assalam...

alahai SR...thanx for the review...akak singgah blog SR bg komen ikhlas ...entry menarik akak komen ler..

ada fakta tak betol yg SR bg tuh.. akak lom kawen..lom ada anak pun.. budak2 yg dalam gamba2 kat blog akak tuh anak buah akak.. :) hang pi buh akak da kawen da jatuh saham akak..hahah.. gurau.. take care eh dik..

peace!

Sekamar Rindu berkata...

SALAM....KAK KASEH,

LAAA..SAYA LIHAT GAMBAR BUDAK PEREMPUAN TU...INGAT ANAK KAK KASEH..

MOHON MAAF ATAS KESILAPAN FAKTA TU..

Kaseh berkata...

takper.... peace.. mmg akak pun sengaja tak bgtau status dalam tuh...yg mana tau tau la..yg taktau..kena buat2 taktau...lalalala

eyna azmi berkata...

hahaha ...keseh tu kawan kita jugak tau ... dia memang freindly ..suka kawan ngan dia

Farhana Sahri berkata...

waaa....bestnye...=)

atty's berkata...

kty pun suka terjah blog kaseh..

Kaseh berkata...

kish2 eyna, farhana and kakty....lalalalala..heheh

Sekamar Rindu berkata...

Kaseh,

hehee..terima kasih..kak..:)

Sekamar Rindu berkata...

atty's,

yaaa?...kita sama2 terjah yaaa..:)

Sekamar Rindu berkata...

Farhana Sahri,


:))

Sekamar Rindu berkata...

eyna azmi,

kawan cik eyna?

oo..tq kerana sudi singgah komen blog SR ni..

Sekamar Rindu berkata...

salam..

terima kasih sudi singgah komen sini.....:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy