Jumaat, 4 Februari 2011

[ gambar ] cara-cara membuat mouse laptop yang paling menjimatkan...(jimatlah dalam RM 30.00) kalau guna cara ini..

Langkah 1: cari seekor tikus...kalau boleh jangan yang anak..biar besar sikit

Langkah 2: keluarkan dulu segala isi perut tikus tu....pas tu balut dengan plastik jangan terkena darah pulaa yaa

Langkah 3: Masukkan mouse ke dalam badan tikus tu....

Langkah 4: Anda perlu jahit badan tikus tu elok-elok

Langkah 5: dah siappppp....leh gunaaa untuk taip entri di blog

Langkah 6 :... Cantik kan..??

kesannya:....Nilah rupa kucing yang menelan mouse tadi..kucing ingat ini tikus yang betul2..
hehehe


Kita dituntut untuk berjimat cermat kan? Yalah..kan..dalam situasi semua harga barang yang melambung sekarang ni, kita perlu juga fikir juga cara untuk berjimat dalam segala hal..

salah satu cara yang boleh anda buat untuk berjimat iaitu tak payah membeli "mouse" kat kedai seandainya mouse anda rosak..boleh laa ambik tips yang saya bagi kat atas tuu...hehehe

tapi kena la cari tikus dulu.....boleh??


my baby you.....terasa ingin ku hentikan waktu..agar selalu dapat memelukmu.....

7 ulasan:

Dawa berkata...

uish, biar benar ni. geli plak tgk. tp kucing tu ekspresi muka dia kelakar gile. hehe

Euriqqa Raffar berkata...

sumpah lawak giler!

gadisBunga berkata...

erk. rasa macam busuk. geli wo!

::astonishing az:: berkata...

geli geli geli..sokong sumorg kat atas

penyejuk hati berkata...

kejamnya wat camtu...cian tikus yg x bsalah tu..:(

Tengku Nizam berkata...

hahaha , gelimat!

Kaseh berkata...

eeeeeee geli tgk tikus tu..tapi kesian pun ada...haishh

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy