Jumaat, 18 Februari 2011

[ gambar ] cara menguji gadis tu masih ada dara ke tidak di Afrika..

ibu yang dilantik akan memeriksa alat sulit gadis tu seorang demi seorang


kalau masih ada dara..akan ditandakan dan yang tak ada dara ditandakan dengan warna merah di dahi

proses memeriksa alat sulit.

sijil pengesahan masih dara...so leh kahwin..



kalau dibuat mcm ni kat Malaysia...mesti haru....!



sumber: borak kosong

55 ulasan:

Kaseh berkata...

yg takleh terima tu dia cek depan2 org ramai lak tuh..gilerrrrr...tak rela aiii.. sok kalau ada rezeki nak beranak pun nak doc pmpuan gakk tak kiraa..

mcm mana dia nak tau ada dara ke tak..menda tu bukannya leh nampak sgt pun..kalau dah dia cucuk ngan jari tu kira abehla dara budak tu..kesian je kalau terus kena tuduh takde dara...

suarasepi berkata...

ahahahah

zacky ~786~ berkata...

haru2.. ~

specky gurlz berkata...

haaiiiyoo..camtu pon ade ke..kalau buat kat malaysia ni kompom jadi isu terhangat hehehehe

faraa halim berkata...

huish dasyat,
iee seram tgk nye,
siap dpat sijil lgi tu

abbyRahim berkata...

gilorrr....

saya YANA berkata...

eeii.. knape tak berbaju ek...
da kawin baru berbaju ek? ahaha...

wh0da ibrahim berkata...

erkkk...

sue berkata...

Iskh!....seram tengok..malu pun ada..Ngeeeee

Puan Kutu berkata...

Camnie pun ada ke?gila seram...:p

lady dayana. berkata...

erkkkk 0_o

Siti Nur Amirah berkata...

hadoiiii..ada lagi zaman zkrg ni..fes2 tgk gmbr yg mula2 mcm laki je sbb rmbut pendek kan..dh kt bwh2 nmpk lmbg wnita bru taw wanita..huhu;'p

zOeY zAu YaH berkata...

aisehh kalau lah camni ada kt malaysia..=.="

dya adriza berkata...

weyh gila la!

MAPPIAU berkata...

wah sampai macam tu sekali, habis sume orang tengokkk eiii malunyer huhuhu

Limelight VavaVoom berkata...

~oh tidakkk...... maluuuuuuuuuuuu kot kna cmtu,, klaka laa,,, hihi.. tp knytaan kn.. ape2 pon tabik kt dowg even bukan islam pon masih mementingkn dara... wow.. siap dpt sijil.. sy pon nak! ngeee~~

Notakaki berkata...

haha..lau kat malaysia buat cmni mesti ramai kan gadis yg masih dara.. pastu nak kawen pun senang da taw orang tu dara ke x..hehe

nohoho =) berkata...

buat kat malaysia pun ok ni...hihi

abu muaz berkata...

rosak dah mereka ni...
tiada akhlak.

OKEdChokelaT berkata...

eh..kl dipraktikan kt msia pe salahnye...tp cara bbeza la..xde la xbebaju kan2...so..anak2 gadis kn la jaga khormatan msg2...hehe..

Amirrah Zawani berkata...

erkk macam ni pun ada ka??
macam kelakar pun ada.. ahaha!! :)

Nurfazilah Cipa berkata...

maluuu!tpbgos gak..siapdpt sijil lg.:)cipa dtg bwk award~amek tau!

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

ria berkata...

mak aih. . teruk teruk. .

anaMuslimah berkata...

masyaAllah....kat afrika memang pelik2..kalaula buat kat malaysia macam ni, kurang skit penyakit sosial masyarakat...tapi biasanya mak andam tahu cek ke'dara'an pengantin perempuan..

Miss Ran berkata...

teruk2
sian wanita2..kot iye nk cek g la sorok2

Sekamar Rindu berkata...

Miss Ran,

heheh..memang teruk..

Sekamar Rindu berkata...

anaMuslimah,

tapi ada baiknya cara di afrika tu

Sekamar Rindu berkata...

ria,

hehhe..ya memang teruk..

Sekamar Rindu berkata...

Nurfazilah Cipa,

memang malu...

Mama Zara berkata...

ngeeee

ngeri sungguh! haha...giloss la.. open pulak tu...

Bukan semua yang ada blog itu adalah blogger
Jangan asyik cari punca, cuba cari penyelesaiannya

Sekamar Rindu berkata...

Amirrah Zawani,

ada....:)

Sekamar Rindu berkata...

OKEdChokelaT,

aah..kalau dibuat di malaysia...boleh kan?

Sekamar Rindu berkata...

salam..tuan abu muaz,

memang rosak...

Sekamar Rindu berkata...

nohoho,

saya sokong..:))

Sekamar Rindu berkata...

Limelight VavaVoo,

hehehe..mestilah malu...:)

Sekamar Rindu berkata...

MAPPIAU,

di afrika puan..

bukan kat malaysia..

Sekamar Rindu berkata...

dya adriza,

hehehe..niatnya baik..tapi cara pelaksanaan kurang sesuai..

Sekamar Rindu berkata...

Notakaki,


suka dengan cadangan awak tuuu

Sekamar Rindu berkata...

zOeY zAu YaH,

kalau kat malaysia mcm gini..parok.

Sekamar Rindu berkata...

Siti Nur Amirah,

hehe..ingat lelaki ek?

huhuhu

Sekamar Rindu berkata...

lady dayana,

terkejut.ke?

Sekamar Rindu berkata...

Puan Kutu,


memang seram...

Sekamar Rindu berkata...

sue,

memang memalukan..nya kangkang depan2 org ramai...

Sekamar Rindu berkata...

wh0da ibrahim,


terkejut ke?

Sekamar Rindu berkata...

saya YANA,

tak berbaju..memang budaya dia org mcm tu..

Sekamar Rindu berkata...

abbyRahim,


hehehe..

Sekamar Rindu berkata...

faraa halim,

hehe..memang dasat...:)

Sekamar Rindu berkata...

specky gurlz,

memang dah..kalau wat kat malaysia..

kecoh satu malaya..

Sekamar Rindu berkata...

zacky ~786~,

memang haru..:))

Sekamar Rindu berkata...

suarasepi,

hehee..:)

Sekamar Rindu berkata...

kak Kaseh,


buadya org afrika kak faham kan..

hehe.

monsterblog =) berkata...

LOL. Lawak gila.

suripermai berkata...

malunya.. huhu

Amy berkata...

Nasiblh islam lebih mengfokoskn maruah dan peradapan yg terpuji.

deqla manjew berkata...

aduyaii..siap kangkang dpn owg..da mcm nk branak pn ade...hahaha...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy