Sabtu, 12 Februari 2011

{ gambar ] gadis berumur 13 tahun meninggal dunia selepas melakukan hubungan seks dengan suaminya yang berumur 40 tahun..


Gadis yang berada di tengah-tengah itu bernama Ilham Mahdi Assi, berumur 13 tahun, beliau telah dipaksa oleh ayahnya berkahwin dengan seorang lelaki yang berumur 40 tahun, namun malangnya selepas 5 hari berkahwin, gadis yang bermata cantik ini telah meninggal dunia akibat pendarahan teruk di bahagian farajnya ( yang terkoyak) sewaktu melakukan hubungan dengan suaminya.

Peristiwa malang ini berlaku di Yamen.


p/s: memang ajal maut di tangan tuhan....sepatutnya perlu ada Undang-Undang yang melarang perkahwinan di uisa yang terlalu muda mcm ni.... gadis 13 tahun lawan lelaki 40 tahun..kan sengsara tuuu..!!


sumber: klik sini

16 ulasan:

izbeta shyah berkata...

sedihnya penderitaan budak tu.!

Kesah NurEqa berkata...

ya allah . nauzubillah .
budak tu pon tak tahu pape lg da d suruh kawen .
baru nak besar . hmmm . manusia . manusia . macam2 .

Amanina Sofea berkata...

kesian bdak tu..
ape la nsib dia jd mcm tu..

atty's berkata...

siannya budak tu..huhuhuhuhu

mummyosh berkata...

emmm betul betul btul..sian budak tu

Kakzakie berkata...

Sekamar Rindu...

Kakak rasalah ini perkahwinan yg bukan bersandarkan mahu menjga maruah Islam, tetapi leih kepada nafsu....

Kaseh berkata...

ermm rasanya bkn pasal umur laki dia tua tapi pasal laki dia tu org ARAB... spesis `BESOR2` belaka, mana tak seksa budak tu ...kalau akak pun tak sanggup..

Mak Su berkata...

suaminya bernafsu binatang, ayahnya pulak rabun utk melihat samada tubuh anak itu sudah bersedia utk menjadi isteri ataupun tidak..... hhhmmmm, dimanakah hilang akal waras?

shida anwar berkata...

kesiannya..kalau kat M'sia mesti budak tu tengah buat homework kan..

specky gurlz berkata...

kesian betul budak tu..patutnye mana ada lagi kawen2kan anak bawah umor zamankan dah berubah..kerajaan dia pun kene buat undang2 baru

dya adriza berkata...

ya Allah.. kesiannya.. huhu

patungcendana berkata...

salam AL...

lama tak jumpa. sungguh sedih tengok gambar budak tu. anak aku yang berusia 20 tahun nak kawin bulan july nanti...itu pun aku rasa masih terlalu muda...13 tahun????

AdiaLuze berkata...

TAkde otak punya orang tua...!%@^#$@%........Ooopsss...Terlebih emosi la plak....ahaksss

aisyarina_ai(^_^)\/ berkata...

kesiannye bdak ni...

Ila berkata...

ish,kesian sungguh budak tu...pelah yg ayah dia fikir...tak patut..tak patut

nida husna berkata...

kesiannya dia

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy