Rabu, 2 Februari 2011

[ gambar ] gadis berumur 20 tahun dibunuh, dilapah daging secara bogel dan akhirnya daging gadis ini dibuat lauk makan tengah hari..

sangat kejam..keluar isi perut


kepala dipotong..darah membuak keluar

daging gadis tadi yang telah dilapah untuk di buat lauk



Tiada kata yang boleh diiungkapkan... memang sangat kejam,....gadis yang tidak berdosa dibuat mcm ni.... dibunuh dan diaibkan.. dan akhir sekali dagingnya dimakan..



42 ulasan:

rayne rawt rawt berkata...

kejam yang amat

Nathirah Ghazali berkata...

kejam ouh!

whitelover berkata...

aaaaaaaark..parah! tgk gmbr neh + ngn lgu BG yg syahdu =.=

Zyrah berkata...

kat mana ni? kejam sungguh.... :(

bun berkata...

huhuhuh

seram

sampai hati

sue berkata...

Memang kejam..tak tergamak nak tengok...

iLa VaNiLLa berkata...

gigi dowg pown pelik.. ee.. yukkk !! kejamm... pas2 dowg sgt hodoh.. dh cm wrong turn...

Siti Fatimah Fuzz berkata...

ya Allah..kenapa diaorang buat cam tuu...gila kejam....aku yang nak jadi dktr ni pun nak termuntah tengok....
KEJAM TAU TAK!! benda ni berlaku kat mana?

roslaini saad berkata...

maaf..kat mana ni..seramnya dan sungguh mengerikan...

Tak Suka Menaip berkata...

siot..mmg kejam giler2..Ya Allah..apa da nk jadi dgn dunia skrg ni..manusia da jadi mcm binatang....xda hati dan perasaan...

mahirahnazlim berkata...

* speechless !

Mohd Hazwan Hashim berkata...

Astaghfirullah !! kejam nya.... :(

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Ya Allah..

Mana pergi akal fikiran orang ni..
Di China ke ni ?

Amirrah Zawani berkata...

erkk.. kejamnyaaa =_=

aliza berkata...

YA ALLAH YA TUHANKU. xthu nak cakap pe.kesian sangat :(

^mISz MatAHarIEy^ berkata...

dekat mana nieyh? euuu.. x snggup nk tgk..

sicomot-comel berkata...

Ya Allah..
seramnya tengok..

kesiannye dorang tak bersalah pn..npe dbunuh kejam mcm tu??

aida4eva berkata...

uish..betul ke ni??kat mn ye?sadis sungguh. pasni kalau makanan tak de, jiran sebelah umah pun bleh jd lauk :(

~nadyahoney~ berkata...

dah xde dah kot binatang yg boleh di mkn ats bumi ni..

Anne berkata...

sungguh kejam & sadis. apa nak jadi dgn dunia sekarang.

AZRUL AZMI berkata...

how caome people can do that...
too cruel...
i'm speechless...

dya adriza berkata...

OMG!!!!!!

SizZLing SuZai berkata...

Astaghfirullah..dah xd mknan lein ker?? ape mslh dorg mmg rutin dorg mkn daging manusia ke...kat mane ni erk??

Salfiza berkata...

takutnye....

nelly berkata...

kejamnya !!

mamawana berkata...

kat negeri mana tu? Zaman ni pun ada lagi orang makan orang. Orang gilosss tu...

suri solehah berkata...

ishk..ishk..takutnya nak tengok...

Kaseh berkata...

ngeriiiiiiiiiiiiiii

E K A berkata...

ei kejamnya.kat mana ni

YUL berkata...

peh, gila lah, blog ko nie dah macam kari ngeri plak,

YUL berkata...

peh, gila lah, blog ko nie dah macam kari ngeri plak,

SheNn berkata...

EEEE..kat mana ni?? Speechless tgk ...

kira kekuri berkata...

perghhhhhhhhhhhhh =.=''
wujud jugak kanibal..bagus makan daging sendiri la dorang nih

eyna azmi berkata...

kejamnye ..tak sanggup nak tengok ...

cemomoi berkata...

bio betui dorang ni...

sarah berkata...

canibal kat mana ni SR?

beauty lover berkata...

uhhhhhhh.....kejam nyerrr....huhhh!! =(

Mamat cun berkata...

NAK BUAT CAM MANA `MEMANG DAH MAKANAN DIA ORANG`KITA YG DOK BERINGAT dKT dKT gan ALLAH....

Abdul Farique berkata...

fuyohhh ! ya Allah . tak tahu nak cakap apa2 .. :'(

Amanina Sofea berkata...

mngucap bnyk2 bile tngok gmbr nie..
kejam la diorang..xgne

, aen , berkata...

Ya Allah! tengok darah byk tadi, erkkkkkk! nk termuntahhh!

p/s : ain xleh tgok darah byk :(

zamr cool antik sai ney berkata...

perg!! kejam gilak... seram... bodoh ney org..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy