Isnin, 21 Februari 2011

[ gambar ] Gambar Kecederaan Kaki Azizulhasni Tercucuk Kayu..
















MANCHESTER 20 Feb. - Jaguh trek negara, Azizulhasni Awang berjaya merangkul pingat gangsa dalam acara Keirin Piala Dunia Berbasikal Trek semalam dengan penuh bergaya dan kesakitan.

Berlumba dalam final Keirin, dia dan tiga pencabar lain terbabit dalam pelanggaran sesama sendiri sebelum bangkit untuk meneruskan kayuhan bertenaga sehingga garisan penamat.

Dia hanya menyedari tahap kecederaannya hanya selepas itu jelas apabila ditunjukkan gambar serpihan kayu yang terkeluar daripada trek ketika kemalangan, menembusi betis kirinya. Dia dikejarkan ke hospital dan terlepas peluang menaiki podium bagi menerima pingatnya..

apapun beliau tetap menjadi wira negara..walaupun dalam kesakitan...tetap menang gangsa...



14 ulasan:

Kaseh berkata...

memanggg sakit..sedangkan kita yg kena selumbar kayu kecik kat jari pun da sakit nikan pulak kayu besar tu..haishh

fara_dikri berkata...

ngilunya rasa .
btw , he's the hero ! haha

specky gurlz berkata...

euuuwww nyilunyer..

kay_are berkata...

ni baru betul atlet sejati.. kagum2

eyna azmi berkata...

tak leh nak tengok ...sakit nyeeeee ...ngeriii

OKEdChokelaT berkata...

huhu..td baca n/paper tkejut...tp stil won gold medal rite..u are the best la zizul...hero malaya...weee

shima azmi berkata...

kesakitan dy berbaloi..dy dah harumkan nama negara.. =)

dLa berkata...

kesian nye die :(

nohoho =) berkata...

mak aiii...
respek la

AMMAR YASIR berkata...

uish..bahayanya...takut tengok

AMMAR YASIR berkata...

uish..bahayanya...takut tengok

ainnoraini berkata...

ngerinye...
nak nengok pun ngeri..panjang pulak kayu tu...

SURIA AMANDA berkata...

terasa lak kat kaki lisa kayu tuh tercucuk..mana datang kayu tu erk?

Amy Syaquena berkata...

ngerinya tengok semoga beliau cepat sembuh..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy