Khamis, 3 Februari 2011

[ gambar ] gaya berpakaian gadis Jepun yang paling seksi..







Inilah gaya yang terkini yang sangat digilai oleh gadis-gadis Jepun.....berpakaian sambil menunjukkan seluar dalam.....( dalam hati saya kata.." lebih baik tak yah pakai seluar dalam..** )

entri ini dibuat untuk semata-mata untuk memperingatkan kepada gadis-gadis Malaysia, teutamanya yang Melayu, beragama Islam...jangan la pulak terikut2 dengan caya berpakaian yang paling tak senonoh ini..



sunyinya petang ini.....

15 ulasan:

auto-backlinks berkata...

free backlink and pagerank

http://auto-backlinks.blogspot.com/

y-A-n-A berkata...

alahai.. dah mcam apa lh diorg ni.. =.=

azam aziz berkata...

comel~

cik ETTY berkata...

hahaha
gile sengal owg jepon

udin berkata...

isk2.. kalau nk tayang sgt baek tunjuk ja semua kn.. apa punya pesen da.. hurm..

Kaseh berkata...

nak g carik ar skirt camtu wkakakak...giler..kena kejor ngan pejabat agama nanti..

shafiq ahmad berkata...

tak pernah tengok pun diorang macam neh??

photoshop neh

aima in luv berkata...

hrmmm pliknya diorg.. muka je comel...
ish2

nabilagurlz berkata...

awat seksi sgt ni... :P

eyna azmi berkata...

tak senonoh diorang nie

athirahzaki berkata...

macam haremm..

Tasha berkata...

masalahnya diorag nak lak tu pakai skirt mcm tu....ish..... klu I, I tak nak lah

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

skirt nih dia owg print/cop bentuk ass tue...trend nih dah lama now winter dia owg pakai semua yg tebal2 jer...*__*

FasiHaH SupiaN berkata...

tak semenggah...

nazirafarahinomar berkata...

edited nih..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy