Ahad, 6 Februari 2011

[ gambar ] gelagat Askar Russia bila melihat gadis seksi melintas..

tengok apa..?


inilah gelagat askar-askar Russia apabila melihat gadis seksi melintas di depan mata....

rasanya kat Malaysia pun berlaku kes-kes mcm ni...kan?..



11 ulasan:

farasakura berkata...

haha tau xpe...manusia...

ain revival berkata...

bahaya btoi laaa~
haha~

sicomot-comel berkata...

hahhaa..
same aje ngn org malaysia.
cume kat sini xde la sampai kepale2 pow ikut usha..
just ekor mate je yg tgk..haha

p/s: eh,,SR dah lain la..
bru pasan SR da tukar kedudukan widget..

roslaini saad berkata...

pembetulan...bukan askar..lelaki..heheh mana-mana lelaki pun pusing kepala rupa tu..bila tengok perempuan seksi.

Encik MamaT berkata...

hehehe.. salu tgk laki je.. bila sekali skala nak tgk pompuan jadi mcm tu kot.. hehe

lionteen berkata...

kat msia pun mcm ni kot. gatai2 laki nye. hehe

siti khadijah berkata...

takutnya~ hahaha

azieazah berkata...

Pernah gak dulu-dulu dengar lawak orang kepada saya..

askar-askar ni jadi jakun tengok pompuan sebab depa masuk hutan berbulan-bulan tak jumpa makhluk pompuan. Bila sekali terjumpa macam nak terjojol mata.

hahahahaha
Bila Mak Tarzan Membebel...

eyna azmi berkata...

kat malaysia pun sama gak

Kaseh berkata...

mana2 pun sama je... lelaki..

MAPPIAU berkata...

hehehe ye kot :P

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy