Rabu, 2 Februari 2011

[ gambar] ibu bunuh anak berumur 3 tahun..gara-gara letih bermain game


akibat terlalu penat..seorang ibu di Korea Selatan telah menjadi bengis sehingga membunuh anak lelakinya (dengan melemaskannya di dalam sebuah besen) yang berumur 3 tahun. Menurut keterangan jiran, ibu durjana ini bermain game selama 10 jam setiap hari, dengan membiarkan anak malang ini menangis berjam-jam, sementara dia asyik dengan bermain game. kes ini berlaku di Korea Selatan...




sumber: klik sini

16 ulasan:

patungcendana berkata...

kejam nya...:-(

nelly berkata...

kejamnya ,.

Gadis~Gula~Gula berkata...

gyler kejam! mengalahkan budak2 oo main game..

shida anwar berkata...

giler...

Ratu Sulaman berkata...

bodos, budus gile.... org korea selatan ni memang cenderung kejam2!

Ratu Sulaman berkata...

bodos, budus gile.... org korea selatan ni memang cenderung kejam2!

ina berkata...

eeee! ade jugak ibu cm tue?? sian kt baby tue...

Saffrina Ropiee berkata...

Ya Allah, tak sanggup nak tengok budak tu T.T

qasehraihan berkata...

ASTAGFIRULLAHALAZIM..nauzubillah...

Anis Anisa berkata...

sianye... x berperi kemaknusiaan langsung....

Teyn berkata...

Ya Allah!! kesiannye!!!! =o

alinac lover berkata...

eh bole pulak dia main game jer

aida4eva berkata...

masyaallah..dia igt anak dia tu pun permainan game agaknye. suka2 je bunuh pastu trus ilang.ceit

Cempaka3mas berkata...

nauzubillah,..kejamnyerr,..xnk jd gni,xnk tgk,..eee,jahat!*emo emo*

Kaseh berkata...

ya allah, kenapala kejam sgt.. :(

z berkata...

kejam!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy