Sabtu, 26 Februari 2011

[ gambar ] ini baru dinamakan cinta yang sejati..





Semua orang mencari cinta sejati,sesuatu yang sukar untuk di cari pada masa ini.Namun tidak begitu bagi pasngan ini.Si pemuda berkulit hitam (negro), sementara wanitanya bertubuh raksasa. Sepintas memang tak lazim pasangan ini. Namun, itulah cinta sejati yang tak mengenal warna kulit dan ukuran tubuh.





p/s:....kalau bergaduh..silap2 kena smackdown....


11 ulasan:

Puan Kutu berkata...

Wah..klakar gilerrr..Cinta Itu Buta..:)

eyna azmi berkata...

hahahaha ..gelak jahat dulu ...dah jodoh terima je la

adan berkata...

sejati la sangat... hahaha

specky gurlz berkata...

cinta tak mengenal fizikal ni hehehe

Amirrah Zawani berkata...

mak aih.. besar gila pompuan tu.. haha :D

Ibnushukran berkata...

terimalah jod0h kita... itu yang sbaiknya.. hehe

nida husna berkata...

uwaaaaaa..biaq btol nih

Kaseh berkata...

haha tak senonoh SR...kena smackdown lagi tuh...hahaha

manueng berkata...

kalo ade pasangan melayu macam ni, mesti si suami x brani kata, "syg, abg nak kawen satu lg, boleh?"


haha~ =p

Cahaya... berkata...

respect btol..org slalu cari yang cantik dan kaya je..melihat luaran semata-mata walhal yg lebih penting adalah dalaman..

Edy Fee berkata...

syoknye..tak terbayang hidup diorang camne..haha

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy