Sabtu, 5 Februari 2011

[ gambar ] jom tengok gambar-gambar baby tidur yang sungguh cute dan manja....

Gaya ni sangat yang saya suka


Gaya tidur yang mcm ada masalah je ni..

Gaya yang best

Gaya yang cute

Gaya yang sungguh cantik

Gaya yang sungguh cun..tongkat dagu lagi ni..

Gaya mcm aku masa kecil tidur...

Gaya yang manja


Gaya yang seksi

Gaya spt merajuk je ni.

Gaya yang sangat manjaa

Gaya yang sungguh best dilihat

Gaya merajuk nak susu..

Gaya yang sangat manja

Gaya sungguh seksi

Gaya yang sungguh mesra dan manja

Gaya sedang marah..



di atas ni saya sertakan gambar2 gaya bayi sedang tidur....sungguh teruja saya melihatnya..dan saya mahu kongsi2kan pada sahabat2 saja.,....

bestnya...ketika bayi.......kalau masa boleh diputarkan..terasa nak jadi baby semula...hehe....


12 ulasan:

ika puk puk berkata...

sgt comey!!

Kaseh berkata...

waaaaaaaa i love babiesss...akak nak cr anak angkat lar.. ada kenal sapa2 nak bg tak?

umi ain berkata...

kalau dah baby, gaya apapun comel semuanya ... tgk gambar2 tu rasa teringin nak baby,tapi .....

FariehanIbrahim [LBC] berkata...

wahhh! sgtttt comel!
gram nyeh, nk baby! nk baby!
haha! xD

FariehanIbrahim [LBC] berkata...

wahhh! sgtttt comel!
gram nyeh, nk baby! nk baby!
haha! xD

s.y.a.r.q berkata...

ya allah.sgt comel bayi2 ni.....sumpah kalau jumpe nak lempang laju2 sbb kecomelan mereka.... T_______________T

Azwa Azee berkata...

comel sangat bayi-bayi ni..heheh..

anakibu berkata...

kembar 3 pun susah nak buat pose tidur mcm tue........

logorithm berkata...

Hik hik hik... :-)

athirahzaki berkata...

alololo....

cute giler!!!!

wida berkata...

alolo..comeinya.ni yg rasa cam nak ada baby lagi..hikhik

Tanpa Nama berkata...

sesungguhnya aku rindu alam "baby ku" tapi semuanya telah berlalu bersama sejuta kenangan buat ibuku, ayahku dan juga aku.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy