Rabu, 16 Februari 2011

[ gambar ] Kancho pemainan dubur dicucuk dengan jari popular di Jepun

inilah acara di gemari di Jepun

lambang Kancho
tak senonoh betul..


melampau laa

mesti laa sakit,..ish

Kancho adalah satu permainan di Jepun iaitu permainan yang menggunakan jari tangan yang dirapatkan dan kemudian di cucukkan jari tersebut kelubang dubur lawan main dari belakang tanpa pengetahuan mangsanya.

Namun tidak jelas apakah permainan kancho seperti gambar lelaki mencucuk yang perempuan yang berbaju merah tu,,, ini boleh dianggap lawak? Kerana yang menjadi mangsa akan merasa kesakitan setelah dicucuk seperti yang dialami oleh gadis seperti dalam gambar di atas tu.. ini..

jangan ada yang buat hal mcm2 ni kat Malaysia..tak pasal2 kaki naik ke muka....
.

p/s: minta maaf kalau ada yg tak senang dengan entri ini..saya hanya mahu berkongsi benda yang betul saja....


42 ulasan:

irzat adam berkata...

t'igt zaman knk2...
slalu men mnde ni...
smpe mngis kwn2...hehe

o_0 v

Miranisa =) berkata...

OUCHHH Sakit tuhh! ==!

eyna azmi berkata...

Kalau buat kat malaysia ...mau tak nye kena penyepak
tak senonoh betol orang jepun nie ..

si para para berkata...

adoii mainan macam ni pun ada ka..ish3 tak senonoh betul...

Encik Amman berkata...

sian perempuan tu.. silap2 sembelit or buasir kang.. hehe

Encik Amman berkata...

sian perempuan tu.. silap2 sembelit or buasir kang.. hehe

mR.sYaH berkata...

femes plak benda ni kat jepun.. dulu2 pernah gaklah tgk member buat.. mmg sakit ... heeh..

specky gurlz berkata...

ishhkk3x cam takde permainan lain je

Hot Mama berkata...

hahaha..adakah? lawak2.. XD

Entri Terkini : HACHI : A DOG'S STORY

nohoho =) berkata...

ooo....name die kancho...baru tau

sicomot-comel berkata...

hohohoh..
selekeh betul !
dorang berak cuci guna tisu,tak bersih pastu maen cucuk2 situ pulak..

tak bau laen macam ke jari tuh??
hahaha

sAsyA berkata...

mcm xda permainan lain g dah dorg ni haila manusia..

Miss Tira berkata...

Tak senonoh betul. Teringat anime Naruto. Jurus yang digunakan Kakashi terhadap Naruto sebijik macam ni. Tapi dalam dunia realiti ini adalah sangat kuran ajar. Ish ish kesian wanita tu :(

Ila berkata...

itu memang nak mintak tapak kaki naik kemuka klau buek kat den...huhuh

Budak Botak berkata...

adeiiiii, sakit mcm kena sula, ha3...

Kaseh berkata...

lerrr bodo org jepun nih...mcm takde menda lain bleh buat

abu muaz berkata...

mainan gilani...

Puan Kutu berkata...

Org Malaysia penuh dgn adab..Tak men bnda tuh.hehe..

Farhana Sahri berkata...

aish...zmn skolh rndh dl rmi dak laki wt cmni...huhu

wahida berkata...

eeiii...x kuasa nak main mainan cenggini...mencik!!

Sekamar Rindu berkata...

wahida,

org jepun memang pelik2...hehe..

tq singgah komen..

Sekamar Rindu berkata...

Farhana Sahri,

ya..??..ishh..heheh...tak senonoh ish

Sekamar Rindu berkata...

Puan Kutu,

yaaaa....:)) org malaysia tak main benda mcm tuu

Sekamar Rindu berkata...

salam.... tuan abu muaz,


memang gilaaa..hehe...tak senonoh..

Sekamar Rindu berkata...

Kaseh,

hehehe...tu laaa...tak senonoh kan?

Sekamar Rindu berkata...

Budak Botak,


memang sakit..:)

Sekamar Rindu berkata...

Ila,

hehe..pasti dah..kalau tak kena gaya sampai ke balai polis..

Sekamar Rindu berkata...

Miss Tira,

memamng tak senonoh dan agak kasar gurauannyaaa kan>?

Sekamar Rindu berkata...

sAsyA,

melampau kan??..ishh

Sekamar Rindu berkata...

sicomot-comel,

hehehhehe..entah laaaaaa..bau ke tak.

Sekamar Rindu berkata...

nohoho =),

yaa..mcm tu lah bunyinyaa..:)

Sekamar Rindu berkata...

Hot Mama,

entah laa..nak kata tak lawak mcm nak lawak..nak kata lawak..ishh..memang tak senonoh.

Sekamar Rindu berkata...

specky gurlz,

betul...bengong je permainan nyaa ni

Sekamar Rindu berkata...

mR.sYaH,

benda2 yang senonoh tu di jepun fames..

Sekamar Rindu berkata...

Encik Amman,

hehehe..ya la tu..

Sekamar Rindu berkata...

si para para,

memnag tak senonoh..

Sekamar Rindu berkata...

eyna azmi,

betul....:)

Sekamar Rindu berkata...

Miranisa =,

sakit..memang sakit...

Sekamar Rindu berkata...

irzat adam,

oooo..teringat zaman kanak2 ek.

j=huhuhu

Sekamar Rindu berkata...

terima kasih atas komen2 daripada sahabat2 saya..

selipar hijau berkata...

xdak koje ke hape depa ni?..semakin tinggi ilmu,semakin senget..

qhais berkata...

huhuhhuhu....cm best jer cucuk2 nii..huhuhuhu...tp mesti jari bau busuk..huhuhuh

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy