Ahad, 20 Februari 2011

[ gambar ] Kerana tiada lelaki yang mahu, perempuan ni nikah diri sendiri





Kerana tak ada pemuda yang datang melamar dirinya, wanita dari Taiwan ini berputus asa dan merasa kecewa dan mengambil keputusan menikahi dirinya sendiri.

Chen Wei-Yih melangsungkan pernikahan dengan satu upacara yang agak rumit kerana tidak pasangan lelaki dalam pernikahan itu.

Wei-Yih memakai gaun pengantin berwarna putih. Dia juga bergamabar dengan gaunnya itu. Satu wedding organizer (WO) disewa untuk menguruskan majlis pernikahannya. Dia hanya mengundang 30 orang pada jamuan makan malam resepsi perkawinan itu....



19 ulasan:

Encik Amman berkata...

tak de function la.. sume sorg2.. supe takyah kawin camtu.. ni la jadi bila agama tak de batasan2 yg perlu. =.=..

xkn xde laki nk,, demand kot ;p

Kaseh berkata...

lerrrr... desperado nihh...muka lawa gak, tp bengap...

manggosteen berkata...

giler gamaknya..

specky gurlz berkata...

aiiisshhkk..camtu sekali ke kalah andartu terlampau hahak..mintak2 sye tak jadi camtu

mira ellyna berkata...

perghhhhhhhhhhhh gerun ku mendengarnye...

Ayl Aziz berkata...

he he he gini pun ada... kesian. Muda lagi, dah putus asa?

dLa berkata...

mcm nie pun ade. serupe je mcm tk kwen. haha

Miss Sunshine berkata...

x pikir panjang.huhu...
dy bukan give up tp x sabar nak kawen...

SYANI berkata...

Ada gak orang sengal & desperate cenggini..

Sekamar Rindu berkata...

SYANI,

ada...nak wat mcm mana..dah terdesak...

Sekamar Rindu berkata...

Miss Sunshine,

memang x fikir panjang,..

Sekamar Rindu berkata...

dLa,

memng..serupa x kwin laaa

Sekamar Rindu berkata...

Ayl Aziz,

ehhe..ada...

Sekamar Rindu berkata...

mira ellyna,

jgnlah gerun...:)

Sekamar Rindu berkata...

specky gurlz,


memang kalah..wanita ni lagi ganazzz

hehe

Sekamar Rindu berkata...

manggosteen,

lebih kurang la agaknya..

Sekamar Rindu berkata...

Kaseh,

:))

Sekamar Rindu berkata...

Encik Amman,

sama tak yah kwin...:))

deqla manjew berkata...

kesian...mcm syox sendri lak...haishh

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy