Selasa, 8 Februari 2011

[ gambar ] lelaki gila seks dalam tandas.....


Apakah perasaan anda apabila masuk tandas tiba-tiba terlihat muka yang penuh menggairahkan tengah menanti anda untuk duduk ke pangkuannya. Nak halau tak boleh pulak.. tapi dah tak tahan nak terkucil ni.. adeh.. camne tuh??...

haha nasib baik la kat Malaysia saya tak pernah jumpa lagi tandas macam ni..



30 ulasan:

NARDtheNERD berkata...

kencing je kat muka patung tu.
haha.
oooppsss.

misz sheyla berkata...

hhaaaaaa........xmo masuk2..menakutkan

sAsyA berkata...

jngn ada la
x masok tndas karang
hahahaha

sAsyA berkata...

jngn ada la
x masok tndas karang
hahahaha

syair si para para berkata...

oh apakah yang terjadi pada penghuni dunia ini....

jinkamen berkata...

salam,
saya pernah tengok mangkuk tandas diletakkan makanan dalamnya ....tapi kalau patung camnih blom lagi jumpe...

agak agak kalau tandas lelaki ada pompuan aksi camnerlak :P

NUR AYNIE berkata...

xnak la masuk tandas mcm nie hahah~~ geli...

misza berkata...

macam² la.

sicomot-comel berkata...

hahaha..

terbantut rasenye niat nk terkucil..haha

sicomot-comel berkata...

hahaha..

terbantut rasenye niat nk terkucil..haha

nabila faryzza berkata...

ouh, tidak!! can't imagine it!! :/

NadiRah berkata...

kalau nk terbuang sangat..
tak peduli dah..hahahha!!!

magnoliapert berkata...

sanggup tahan sampai rumah =='

http://magnoliapert.blogspot.com/

e F a berkata...

kalau efa terus tak jadi....:D

athirahzaki berkata...

yekk!
patung pon dah gatal sekarang, haha.

alexa yussida berkata...

scary je kalo masuk time memalam..hehe

MAPPIAU berkata...

hahaha kalau saye terjumpe nih konpem tak jadi nak terkucil, siap masuk balik hahahaha :P

nora amila ghazali berkata...

uiiihhhh agak menakutkan.... tak jadi terus... hhahaa

Anis Anisa berkata...

iskh3.... geli...

Mya Amira berkata...

hahaha.. adoi, menggelikan je.. hee..

nulhazwany abdul malik berkata...

sanggup cari tandas lain. ^^

Asrul "iLham" Sany berkata...

gambar lawak. muahahaha

ibuintan berkata...

ada ke tandas camni? Maunya tak jadi nak membuang

lady dayana. berkata...

eeeee. arrrr erh geli nya >,<

Kaseh berkata...

dia patut tukar muka patung tu bg hensem sket hahaha

garfield88_aini berkata...

kalau ada tandas nie kat M'sia, aku xingin nak masuk...huhuhu..

deqla manjew berkata...

serammm.... wlupun cumelah patung...tp rs cam dye perhatikan kite plak kan...hahaha...

tungkaran hati.blogspot berkata...

blog walking....! nice blog to watch out.

anis berkata...

boleh terkucil dalam seluar/kain

hoya hadis berkata...

haish..xmo masuk tandas camni.sangat seram.klu nak terkucil sangat pun sanggup carik mana-mana tandas terdekat.tandas kedai kt mamak pun bole..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy