Khamis, 3 Februari 2011

[ gambar ] majalah porno khas untuk orang yang buta.








Sebuah majalah lucah untuk orang buta telah dilancarkan - lengkap dengan teks eksplisit dan mengandungi gambar-gambar lelaki dan wanita bogel.

Majalah hasil idea Lisa Murphy berjudul Tactile Minds, direkabentuk untuk 'dinikmati' oleh orang buta - dan di jual pada harga £150 (RM750).

Antara 17 imej-imej di dalam majalah ini termasuklab termasuk satu imej wanita bogel dalam keadaan 'pose disko', seorang wanita dengan 'buah dada sempurna dan satu 'robot lelaki pencinta'.

Lisa seorang warga Kanada berkata yang dia mencipta majalah ini bagi mengisi ruang di pasaran.

"Kami mencipta sesuatu yang baru. Playboy mempunyai satu edisi Braille, tetapi tiada gambar-gambar."

Beliau berkata dia menyedari yang golongan buta telah diketepikan dengan imej-imej seksual'.

Antara 1970 dan 1985 Playboy ada menerbitkan majalah terkenalnya dalam tulisan braille - tetapi tanpa gambar-gambar.


ni kes yang tidak sedar diri...dah laa buta masih ingin untuk buat maksiat..



9 ulasan:

Encik MamaT berkata...

hahahaha... hadoiii

NadiRah berkata...

haha!! tak leh blah..

+qAsiH naDiRa+ berkata...

apa nak jadi dengan dunia sekrang je~mcm2 bende baru lagi pelik diorg selongkar dan ketengahkan kepada umum.takut nanti org y tak buta pun buat2 buta~

abu muaz berkata...

hancur dan dunia aku memang sedang terbalik ni...

Isa berkata...

Harap orang2 buta beragama Islam tidak terpengaruh.

sicomot-comel berkata...

alamak aih..

ni mmg satu dunia bernafsu neyh..

Kaseh berkata...

lerrr...hehhe ada gak camni eik

Hanisah Safian berkata...

OMG! macam ini pon ada kaaaaaa! -__-"

kuniy berkata...

ni kes yang tidak sedar diri...dah laa buta masih ingin untuk buat maksiat. < ni bes.

thanks sbb jadi 100th follower :D

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy