Khamis, 3 Februari 2011

[ gambar ] mohon sahabat-sahabat saya komen sikit gambar ini...boleh?


saya mahu sahabat2 saya komen berkaitan gambar ini.......dari tadi tak henti2 tergelak saya...apabila memandang gambar ini..




44 ulasan:

Nora Shahaira berkata...

hik hik...kalau dia sedar budak tu begitu..agak-agak kena tembak tak?

azam aziz berkata...

hahahhaha senjata yang mana paling berbisa??

Ayuni berkata...

berani budak tu....

Baity berkata...

huu.huu..lawaknya..tak pasal2 askar ni kena tembak dulu.huu.huu.{",}

athirahzaki berkata...

ahaha, selambe derk je budak tuh.
cayalah!

Eyrique Ettiqaz. berkata...

perlakuan itu amat berpatutan jika golongan yg dikencing itu zalim dan kejam.cthnya seperti menindas orang lain.

Fuziani JSR berkata...

Hahahahahaha... anak-anak pun tahu protes terhadap keganasan kot...

gadisBunga berkata...

hahaha!!! terbaik!

Tasha berkata...

mng padan dengan muka dia. tapi elakkan budak tu kene tembak la....

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

senjata dia lebih hebat ! hahahaha

bun berkata...

hhaahahha

padan muke

kejam lagi sape soh :)

Mohd Hazwan Hashim berkata...

haha !! nice !! padan muka !!

Kaseh berkata...

wakkakakka nice one!

bidadari berkata...

salam sekamar rindu,

bijak adik tu gunakan senjata dia untuk tembakk...
tapi menakutkan, apabila penganas tu menyedari beliau dikencing...ape lah nasib kanak-kanak tersebut..??

ya ALLAH kau lindungilah insan yg tak berdosa itu!!!

Sekamar Rindu berkata...

Kaseh,

hehe..tq.....komen

Sekamar Rindu berkata...

Mohd Hazwan Hashim,

hehee......tq komen

Sekamar Rindu berkata...

bun,

padan muka ek?

Sekamar Rindu berkata...

Khairul Atikah @ Cik Yuki,

sangat hebat...hehe

Sekamar Rindu berkata...

Tasha,

maafkan aaa...dia budak yg tak tahu apa2..

Sekamar Rindu berkata...

gadisBunga,

sangat terbaik...:)

Sekamar Rindu berkata...

Fuziani JSR,
lebih kurang laaaa...

hehee

Sekamar Rindu berkata...

Eyrique Ettiqaz,

yes..saya setuju..

:)

Sekamar Rindu berkata...

athirahzaki,

hehehe..budak yg selambaa

Sekamar Rindu berkata...

Baity,

tu laaa...:)

Sekamar Rindu berkata...

Ayuni,

sangat berani..:)

Sekamar Rindu berkata...

azam aziz,

senjata budak lebih power...:)

fa10 berkata...

sibuk nak tebak orang, last2 dia yg kena tembak.. wakakaka

Sekamar Rindu berkata...

Nora Shahaira,

hehehe..askar tu sedang bagi tumpuan....tu.

Hot Mama berkata...

adidi..ni kali la ba kan..tp padan ngan muka tu askar...hahaha

Entri Terkini : Jalan-jalan Cari Makan

Sekamar Rindu berkata...

bidadari,

hehe..bijak kan>

Sekamar Rindu berkata...

fa10,

hehehee..yaa

:mikaomei: berkata...

hahak boleh ta sedar budak tu kencing atas kepale dy. huhu memang kene kencing btol la.

FasiHaH SupiaN berkata...

tahankah tentera itu dengan senjata si kecil??haha

::astonishing az:: berkata...

menarik....haha...kecik2 dah pandai tembak.

Sekamar Rindu berkata...

astonishing az,

sangat kelakar kan..hehe

Sekamar Rindu berkata...

Hot Mama,

hehehe....:)

Sekamar Rindu berkata...

mikaomei,

hehe..tak sedar..:)

Shikin berkata...

Moral of picture....tentera tu betoi2 pegang amanah dia tak kisah wpun kena kencing kat kepala..kita ni kena belajar sabar mcm tu gak..
Setakat air kencing budak apalah sgt kata hati dia..dari pada nak tempab pihak lawan...

umi ain berkata...

fuhhhhhhhh ... nikmatnya! askar tu mesti ingat dia mandi pancut ... hehehe

umi ain berkata...

fuhhhhhhhh ... nikmatnya! askar tu mesti ingat dia mandi pancut ... hehehe

umi ain berkata...

fuhhhhhhhh ... nikmatnya! askar tu mesti ingat dia mandi pancut ... hehehe

MarlyMarble berkata...

Budak tu dlm bahaya lah...siap kalau askar tu tengok...hahaha...anyway,funny.askar tu mmg patut dikencing.

cik sakdi berkata...

cayalah!!!!!!!

MAPPIAU berkata...

opssss.. terkucil plak...

-papairfan-

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy