Sabtu, 26 Februari 2011

[ gambar ] orang makan mayat

sekali imbas tak ada apa yang pelik berlaku


tetapi mereka ini sedang menunggu untuk makan mayat ni...lama dah tak makan daging ni

perut mayat ini dipotong, sedikit demi sedikit


tangan, kaki dipotong

dipotong lagi

leher dipotong

kaki, tangan dan badan dipotong

semua isi perut dibuang..

tangan dipotong kecil-kecil

kulit kepala dikeluarkan

nilah kepala..untuk dibuat sup

ada isyarat "bagus" lagi tuu

daging manusia dijadikan sup

masa untuk makan daging manusia tadi.



nak kata manusia ini tak ada akal, tak boleh juga. sebab akal memang Tuhan bagi.. tapi mcm dah tak ada benda lain nak makan..masih ada lagi manusia yang gemar memakan daging manusia....sanggup dilapah, dipotong, dan direbus daging manusia dan dimakan beramai2..

pelik tapi benar

42 ulasan:

Siti Fatimah Fuzz berkata...

ntah la manusia sekarang....macam tak da benda lain ka nak makan???haish..cik siti baca entry ni terus tak lalu nak gi makan...huhuh

s.y.a.r.q berkata...

muntah terbelahak tengok.ape ntah lagi nak makan...

zee ong berkata...

astagfirullahhalazim. ni cannibal ape? ape nk jd dgn dunia. ish2.

dayah SnoW Heuka berkata...

eeeee!!! -___-

Cikgu CTE berkata...

tak terkata-kata....dan tak boleh nak diucapkan...masya Allah.....

MuNie berkata...

semua lelaki.
thailand.
baju bersih.
kawasan ceruk.
hmm..

adan berkata...

tak terfikir ke pada si pemakan klu mereka akan di makan juga?

khairiyah berkata...

huhu...rase loya tekak tgk gmbr2 tu sume..xpatot tol dorang neh.kejam! huhu -.-

Edy Fee berkata...

hina sangat...arghhh geli

MarlyMarble berkata...

eww... sukar nak percaya.

MarlyMarble berkata...

eww... sukar nak percaya.

juju.johanizah berkata...

celaka gila la weh..tak sanggup aku nengok!

syerah ♥ berkata...

geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !

Zara Hannan berkata...

penah bca benda ni tp yang zara bca dulu bukan diorang yang makan. diorang lapah n kasi burung makan. tapi entah gak r mana satu yg sahih. erm.

Eda berkata...

erk...masyaAllah...

Amirrah Zawani berkata...

erkkkk.. tak sanggup.. geliii =_=

Ibnushukran berkata...

yekk.. gelinya.. bangkai manusia la bnde y busuk skli.. cmne b0leh tergamak mkan sperti manusia xberakal.. ikutlah ajaran islam y amat el0k dan terbaik skli jalan y dberikan.. :)

Kaseh berkata...

ya ALLAH berlari akak ke dapur nak muntah..ishhhh

specky gurlz berkata...

huhuhu..cam da takde bnde len nk makan iishhkk!!

cikAna berkata...

otak tak pakai ... geliii nye

Sekamar Rindu berkata...

cikAna,

memang tak berakal semuanyaaaa..

Sekamar Rindu berkata...

specky gurlz,

tu laaa..mcm2 dunia sekarng

Sekamar Rindu berkata...

kak Kaseh..,


mintaa maaaaaffff...

Sekamar Rindu berkata...

Ibnushukran,

memang geli...

Sekamar Rindu berkata...

Amirrah Zawani,

semua yg berakal tak akan sanggup nak makan mayat tuuuu.

Sekamar Rindu berkata...

Eda,

nilah jenis manusia yang taka da hati perut...

Sekamar Rindu berkata...

Zara Hannan,

saya ada pic yang makan daging mayat tu..tapi x sanggup nak boh di entri..

Sekamar Rindu berkata...

syerah ♥,

eeee..sangat geli..

Sekamar Rindu berkata...

juju.johanizah,

saya pun tak sanggup jugaaa

Sekamar Rindu berkata...

MarlyMarble,

saya pun sukar nak percaya..tapi kena percaya...

Sekamar Rindu berkata...

Edy Fee,

sangat kejam.....

Sekamar Rindu berkata...

khairiyah,

maafkan saya...buat anda loyaa

Sekamar Rindu berkata...

adan,

tak akan terfikirnyaaa

Sekamar Rindu berkata...

MuNie,

yaa..berlaku di Thailand

Sekamar Rindu berkata...

Cikgu CTE,

memang saya pun terkejut jugaa

Sekamar Rindu berkata...

dayah SnoW Heuka,


sangat kejam....kejam..

Sekamar Rindu berkata...

zee ong,

dunia yang penuh dengan kekejaman..

Sekamar Rindu berkata...

s.y.a.r.q,


tak tahu nak kata apa...:)

Sekamar Rindu berkata...

Siti Fatimah Fuzz,

manusia sekarang dah tak akal...

Sekamar Rindu berkata...

salam.

terima kasih atas komen para sahabat2....

inilah membuktikan dunia ini akhir zaman..

Cik Rimau berkata...

eeee... geli and seram.. dorang ni cannibal ke saje2 je nak makan..

Sekamar Rindu berkata...

Cik Rimau,

jenis kanibal...yg dasat..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy