Selasa, 1 Februari 2011

[ gambar ] pandangan biasa bila berjiran dengan gadis yang belum kahwin..


pesanan:.....hati-hati..nanti ada yang hilang kan.....berani betul sidai seluar dalam mcm gitu..



..biarlah ada sifat malu sikit ya..

27 ulasan:

IMANSHAH berkata...

tiga seringgit ni

Kaseh berkata...

merepekla...mana ada gadis lum kawen wat pangai camnih..hahah.. belum kawen lagi malu2..dah kawen baru dia sidai kat luar camtuh.. ngan yg koyak2 pun kadang2 ada..

s1t1 2uL41k4 berkata...

oh.. tak malukah??

Syazana Aziz berkata...

wohaaa!!
bahaye nye la weh sidai spender cam tu. ingat sidai baju anak ke ape..

salwaismail berkata...

cis, tak senonoh.
haha.

roslaini saad berkata...

bila tengok seluar dalam tersidai begini..teringat masa tinggal di hostel dulu...( IPT ) seminggu sekali pasti dapat dilihat senario begini..kadang-kadang satu penyidai penuh dengan seluar dalam saja..hahhah..stok untuk seminggu laa tu....

Ya pun..kalau nak sidai tu..cover-cover la sikit..celah-celah baju ke..tak laa orang perasan sangat..mak budak pun malu nak jemur macam ni...

tot tot kecik berkata...

salam..


ish sape ni..??
memalukan kaum perempuan je.. :(

Dinas Aldi berkata...

Astaghafirullah! akak dari remaja dulu sampai dah tua bangka sekarang nipun malu nak sidai seluar kecik macam ni. dulu masa zaman sekolah menengah tinggal di asrama, sidai kat bawah baju lain. sekarang pun masih sidai sorok2.

Nora Shahaira berkata...

pernah jadi bujang..tapi sampai jadi bini orang pun tak sanggup sidai gitu weh..pengotor la..

ada bc entri bab gile follower tu, kesian SR..sabar ye...terasa pula pada akak yang follower tak seberapa ni..

Captain berkata...

mesti jiran mereka org baikx itu pasal berani sidai mcm tu! jika jiran lelaki bujang...mesti tak berani sidai takut seluar dlm jadi ubat jerawat batu...

bun berkata...

malulah,coverlah
mcm tak basuh 1 taun :)

kelisa_samudera berkata...

gangguan seksual ni.

::sherry:: berkata...

Woah !!! Pameran free !! haha. Serius berani pompuan2 ney sidai camtu jee.. ahaha

azieazah berkata...

Hahahaha

besar kecik besar kecik.

biru merah pink ungu

putih hitam hijau oren!

banyaknyerrrrrrr!

secangkir madu merah berkata...

adoi..ada juga jenis org yg menunjukkan terang2an benda yg sepatutnya disembunyikan ya..

JP Nurul berkata...

sy ada member yg jenis spesis suka sidai yg dlm2 kat luar rumah...byk kali tegur pon wat derrkk je...ada sekali seluar dalam dia kena curik..dekat 10 helai...sy bantai gelak kuat2..haha

isephia berkata...

memang giler la.. dulu pun pena jgk duk ruma sewa ngan member tp xde la macam nih ahahhaha

Gadis~Gula~Gula berkata...

bape ramai org dalam umah tu? atau.. berapa lama dye ta basuh spentot dye smpai bnyk catuh skali.. ke dye jual spentot tuh??

Cempaka3mas berkata...

memalukan,...

Nur_cahayamataku berkata...

betul tu..memang tak manis sungguh dipandang.

misza berkata...

tak pernah buat cenggitu, dari dulu hinnga kini. malunyer.

anak uncle azhar berkata...

auni tengok pun auni malu *blushing gila

anyss berkata...

Salam,
Macam langsir! hu hu hu bebudak zaman sekarang!

Memetik Anggur di Tasik Beris

Baity berkata...

haiyooo..malunya....sgt daring okeyh buat cenggitu..yeww..*malu ai sbg gadis yg belom berkawin itu*

mamawana berkata...

Semua tu nenek dia punya laaa.. anak gadis tak main sowa dalam pesyen tu. Depa pakai G-String.

abu muaz berkata...

nanti dibuat ubat pengasih...
bahaya tu.

Tanpa Nama berkata...

Sorry for the stupid question. What is the best search engine http://google.com or http://yahoo.com?

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy