Ahad, 6 Februari 2011

[ gambar ] pembunuhan yang paling ngeri.



tidak diketahui..apakah kesalahan yang dilakukan oleh lelaki ini sehingga hukuman yg sangat kejam ini dilakukan......lelaki ini ditikam dengan 28 tikaman ( berdasarkan jumlah pisau yang tertusuk di tubuh lelaki ini..)

sangat kejam...dan sadis..!



14 ulasan:

IMANSHAH berkata...

salam

belum tidur lagi cikgu???

ngeri nya pagi2 buta ni saya tengok

woot woot berkata...

erk gile kejam..haizz


paris hilton masok islam ?

Miss Tira berkata...

Eeee kesiannya..

topimagine berkata...

kejam giler....

alexa yussida berkata...

ishk kijam2...slmt mlm(pagi dah kut)

nabila faryzza berkata...

urgh!!! sakitnyaaaaa. :/

Ahmad Hizwan berkata...

sy kira 34.. huhu..
bnyak 2..
kejam sngguh,dlm islam xde palk hukuman mcm ni.. klu ia pun mangsa i2 bersalah,jtuhlah hukuman setimpal dgn ksalahn y dia lkukan..

nurayunni berkata...

kejamnye!!!

Myra Jay berkata...

Kesiannye, tak kira apa salah mangsa tp tak sepatutnya kejam sebegitu..huhuu

Citarasa Rinduan berkata...

selamat tengahri cikgu

em...agak2 kacau bini orang kot>

anak uncle azhar berkata...

kejam nya, semakin hari semakin kejam . ishh,

s.y.a.r.q berkata...

astaghfirullah... mesti beramai-ramai yg bunuh dye...sorang pegang 2 pisau... ngeri :-S

anakibu berkata...

biar betoi.....ganaz giler

Adzriel AB berkata...

ish teruk betul

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy