Sabtu, 19 Februari 2011

Jururawat di penjara kerana perkosa perempuan di tandas


TRIBUNNEWS.COM - Seorang jururawat dipenjara kerana memperkosa perempuan lain di tandas di sebuah hotel di Brisbane lebih dari dua tahun lalu. Demikian diberitakan Courier Mail, Jumat (18/2/2011), dan dikutip Tribunnews.com.

Jururawat yang berasal dari Ireland ini mendapat hukuman penjara selama dua setengah tahun setelah Hakim David Reid di Pengadilan Brisbane menyatakan ini tindakan tak senonoh dan akibat alkohol mendorong jururawatt bernama Anne-Marie O'Loughlin memperkosa ibu dua anak yang berusia 32 tahun.

O'Loughlin yang berusia 24 tahun sedang berada di Australia dalam rangka percutian dan dinyatakan bersalah kerana memperkosa di Hotel Caxton, pada 29 November tahun lalu. Hakim Reid menyatakan jika O'Loughlin akan dihantar ke negaranya Ireland setelah ia dilepas dari penjara.

Dalam sidang itu dikataakan jururawat itu memaksa mencium mangsa dan kemudian meletakkan tangannya di bahagian organ sulit mangsa. Tak lama kemudian ia memasukkan jarinya ke organ genital dan anus mangsa.


sumber: borak kosong

10 ulasan:

specky gurlz berkata...

macam2 boleh jadi disebabkan alkohol..so JAUHI ALKOHOL!!..hehehe

Kaseh berkata...

macam2 dah jadi dlm dunia fana nih..haishh...

shida anwar berkata...

jururawat selalunya menolong tp disebabkan benda haram tu semuanya uncontrol

mR.sYaH berkata...

macam2...
naseb baiklh minah salleh..

Hanisah Safian berkata...

hmmmm ape nak jadi daaaaaaaa -__-"

darjeelingSketch berkata...

org cenggini pon ade...adoi la

kema berkata...

mcm2 dunia skrg nie...

Notakaki berkata...

Sekamar Rindu special di blog Notakaki..Klik Sini

dLa berkata...

ya allah, ape nk jdi lah dgn dunia skrg.

Shaheila Malek berkata...

huh,,, begini pun ada...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy