Isnin, 21 Februari 2011

Lelaki Tak Sedar Tertelan Alat Kawalan Jauh TV

X-ray Huang Chen menunjukkan kedudukan alat kawalan jauh TV itu.

Pasukan perubatan di China tidak dapat menemui punca mengapa seorang pelajar yang mabuk mengalami kesakitan di bahagian punggungnya - sehinggalah x-ray menunjukkan ada sebuah alat kawalan jauh televisyen tersangkut di punggungnya.

X-ray yang mengagumkan itu menunjukkan Huang Chen, 19 tahun mempunyai alat kawalan jauh TV di bahagian atas punggungnya.

Polis percaya ia sebahagian daripada satu usikan daripada oleh teman rumahnya pada Chen apabila ia pengsan kerana mabuk selepas 'minum' di Changsha, selatan China.

'Kami tidak tahu dari mana hendak bermula. Terdapat pendarahan sedikit tetapi dia mengatakan apa-apa berkaitan alat kawalan jauh. Kami sungguh tidak percaya sehinggalah jkami melihatnya sendiri pada gambar X-ray,' kata Dr Wei Lung Zhi daripada Hospital Hunan Hangtian.

'Dia berada dalam keadaan stabil buat masa ini, tetapi alat kawalan jauh itu pastinya telah rosak,' tambahnya lagi.


p/s:..masalahnya alat kawalan jauh ni kan besar..mcm mana boleh tertelan..???

13 ulasan:

Ahmad Hizwan berkata...

lor .. ptutlah alat kawalan umah hilang... hehe..

Dawa berkata...

asyik kat china je kes2 pelik ni, huhu

zacky ~786~ berkata...

hadoii.. remote tu punyerr besau pn ada org telan.. huhuu

amny.. berkata...

remote tu sedap kott...;DD

specky gurlz berkata...

buahahaha lapar + mabuk = telan remote control hehehe

Edy Fee berkata...

telan skali ngan pisang kot

Kaseh berkata...

patut di saman je kawan2 yg buat dajal camtu..giler la dorang nih..

Sekamar Rindu berkata...

Edy Fee,

tu la bila dah mabuk....mcm2 boleh jadi..

Sekamar Rindu berkata...

specky gurlz,

orang mabuk...bukan kira..kalau boleh tv pun nak telan..hehe

Sekamar Rindu berkata...

amny,

yaaa la tu agaknyaa..

Sekamar Rindu berkata...

zacky ~786,

hehehe..tu laaa..:)

Sekamar Rindu berkata...

Dawa,

kat lain...jrg berlaku hal2 yg pelik2.

Sekamar Rindu berkata...

Ahmad Hizwan,

hehehe..oooo yg ari tu kata hilang tu ek..

:))))

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy