Isnin, 28 Februari 2011

Restoran jual aiskrim susu wanita


LONDON - Sebuah restoran di sini menjual aiskrim yang diperbuat daripada susu badan wanita, lapor sebuah akhbar kelmarin.

Restoran tersebut yang terletak di Covent Garden menjual ais krim pelbagai perasa itu pada harga £14 (RM68.86) dan diberi nama Baby Gaga.

Pihak pengurusan aiskrim itu kini mencari lebih ramai wanita untuk membekalkan susu badan dan diberikan upah untuk tujuan tersebut.

Wanita yang mengeluarkan susu badan sebanyak 283.49 gram akan diberikan wang sebanyak £15 (RM73.77).

Salah seorang pembekal susu itu, Victoria Hiley, 35, dari Leeds menyatakan dia pada mulanya melihat iklan yang menyatakan bayaran akan diberi kepada wanita yang boleh membekalkan susu badan.

"Saya ketawa (apabila melihat iklan itu)," katanya.

Menurutnya, jika golongan dewasa mengetahui betapa sedapnya rasa susu badan, ibu-ibu yang baru melahirkan anak akan lebih bersedia untuk menyusukan anak



p/s:" murahnya nilai susu ibu....bila susu ibu boleh dijual beli...."


40 ulasan:

ladyzamea berkata...

adoi...boleh pulak mcm tu!
mcm2 la diaorg ni..
nnti smua baby x dapat minum susu,
smua susu dah ditelan 'bapak' baby..
hehehe...

CIK TOM berkata...

hehhehe..pelik2 je omputih ni....

Shaqirah berkata...

adehdehdeh
haha
macam2 dunia skrg

Anis Anisa berkata...

mcm2... tp baek untuk kesihatan...hahahahhahah

Ummi Hanie berkata...

ehh..habislah semua yg minum tu jadi anak susuan pompuan tu...hehehe ;p

MeMHaliD berkata...

salam..dunia sudah semakin uzur...kejahilan manusia semakin memuncak...semoga rakyat negara kita Malaysia janganlah ada sekelumit pon dalam hati nak ikut macam ni...masyaAllah...

h4ni3 berkata...

ish ish ish
bisnes mcm ni pun ada
macam-macam skrg ni kan

Puan Kutu berkata...

Yup setuju..murahnya nilai susu ibu..Boleh dijual beli..Btw Nice entri..:)

specky gurlz berkata...

kahkahkah itu pon nk jual ke

Cahaya... berkata...

macam2 la skang ni..adoi..

maira berkata...

bila halal & haram x dapat dibezakan, susu badan pun mahu diperdagangkan... donia donia...

beLLa berkata...

boleh pulak nak jual beli susu badan en. duniadunia

dkama berkata...

ehm.. haha.. macam2

selipar hijau berkata...

err..ngerinya,jgn ada yg buat kt malaysia sudah.mau gemok sume rakyat jelata..ekeke

Nayang Ahmad berkata...

kesian kat baby.. terpaksa share susu ibu dgn orang laen.. T.T

Kaseh berkata...

merepek2 mat saleh nih..haishhh

Bahulu berkata...

2637 lapor diri kat sinii,,
salam kenal

IeDa_IsHiDa88 berkata...

giler ape.. susu ibu utk baby la.. bukan utk org ramai... bodohnye diorg nie..geram plak baca...

manueng berkata...

rase cam x lalu je nak mkn aiskrim tu....erk~

Sekamar Rindu berkata...

manueng,


ehheh..yaaa..saya pun rasa mcm tu..:))

Sekamar Rindu berkata...

IeDa_IsHiDa88,

memang bodoh yg jual susu ibu ni...dah tak ada benda lain ke nak minumnyaaa

Sekamar Rindu berkata...

Bahulu,

terima kasih...:))

Sekamar Rindu berkata...

Nayang Ahmad,

tu laaa..kesian kat baby..:)

Sekamar Rindu berkata...

Kaseh,

memang merepek kak kaseh..:)

Sekamar Rindu berkata...

selipar hijau,

hehehhe gemuk ??..ada ke yang nak minum nyaa?

Sekamar Rindu berkata...

dkama,

memang macm2 laa bro dkama...:)

Sekamar Rindu berkata...

beLLa,

boleh...di negara org lain..bukan di malaysia....

kalau jual kat malaysia...kecoh satu malaysia..

Sekamar Rindu berkata...

Cahaya,

macm2 ragam dan kerenah dunia akhir zaman..

Sekamar Rindu berkata...

specky gurlz,

ada.....:))))..

Sekamar Rindu berkata...

Puan Kutu,

sepatutnya tidak mcm tu....tapi bila susu ibu diperdagangkan..murahnya bukan susu ibu tu, malah perempuan pun seolah2 murah harganyaa

Sekamar Rindu berkata...

h4ni3,

mcm2 bisnes...janji dapat duit..meskipun melanggar norma2 budaya...

Sekamar Rindu berkata...

MeMHaliD,

setuju dengan puan..dunia sudah semakin uzur..

Sekamar Rindu berkata...

Ummi Hanie,

hahahahhha..ramainyaa nanti anak susuan..:))))

Sekamar Rindu berkata...

Anis Anisa,

hehehe....aaah..baiiikkk jugaaaa

Sekamar Rindu berkata...

Shaqirah,

hehe..dunia2..:))

Sekamar Rindu berkata...

CIK TOM,

sangat pelik...dan tak masuk akal laaaaa kan??

Sekamar Rindu berkata...

ladyzamea,

pelik bin ajaib pada kita..tak pada dia orang..

mesti dah..bapak baby laa yang minum dulu...

Sekamar Rindu berkata...

salam..

terima kasih atas komen2 sahabat dalam entri ni...

garfield88_aini berkata...

macam2 la org putih nie...
ada yang elok, menarik ..
ada yang xelok macam bangang je...
susu badan boleh plak dijualbeli... esh2...

Sekamar Rindu berkata...

garfield88_aini,

hehehe...marah bebenor tuuu.:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy