Ahad, 20 Februari 2011

sabarlah....


susahnya menjadi lelaki spt aku.. tak habis-habis dugaan yang menimpa, terkandas dihempas dengan pelbagai dugaan dan ujian yg bertali arus, hilang satu, datang dua, tiga dan empat ujian..namun ku masih tetap sabar.., kadang-kadang berdetik di dalam hati, sampai bila aku harus sabar?..kadang-kadang dah terasa penat untuk bersabar.. semakin bersabar, dan mendiamkan diri, semakin menjadi-jadi pula..lepas satu satu..lepas satu satu

memang menjadi lelaki seperti aku, sangat susah....di depanku penuh onak dan duri..kesilapan dalam harungi perjalanan, pasti akan terluka, harganya bukan sedikit, sangat mahal harganya

ku bersyukur kerana sehingga ke saat aku menulis ini, masih mampu bersabar...Allah swt menjanjikan ganjaran yang besar kepada umatNya yang bersabar..


p/s: sabar....


4 ulasan:

specky gurlz berkata...

takpelah enjoy je life must be go on..makin tambah ujian makin tambah iman kite..allah takkan uji kite klau kite tak mampu atasi ujian tu :)

Sekamar Rindu berkata...

salam..

tak semudah apa yang dituturkan..tapi terima kasih atas komen anda.

:)

Mar berkata...

mgkin fikirkan ada lagi ujian lebih teruk menimpa org lain,dgn tu thp kesabaran kita bolh lgi bertahan.

Kaseh berkata...

bila baca entry ini..terasa mcm luahan diri akak pula... :(

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy