Khamis, 24 Februari 2011

[Terharu] luhurnya cinta mereka membuat saya rasa terharu







cinta itu memang buta...cinta tidak mengenal pangkat, darjat, keturunan..cinta ialah anugerah Allah swt yang sungguh tinggi nilainya...

cinta ditakdirkan oleh Allah swt tiada definisi yg tepat..namun kehadiran cinta kita terasa.. hilangnya cinta pasti akan membuat kita merana..

kadang2 saya bertanya...kenapa cinta itu harus buta??.. masalah akan terjadi apabila seseorang terlalu taksub dengan cinta...dan akhirnya akan melahirkan dendam yang pasti merosakkan nilai sebuah cinta itu..

apakah maksud cinta yang sebenarnya??


12 ulasan:

auni_miyukie berkata...

mencari cinta seperti seperti mencari semut hitam yng berjln atas btu itam d mlm hari~

Eda berkata...

terharunya dgn entry ni..semoga saya peroleh cinta yang luhur seperti ini juga..menerima seadanya...=)

GadisGula-gula berkata...

1st skali nak tnye.. separuh badan macam tu.. boleh hidup kE?? pelik2..

2cd.. macam mana dia padu kereta?? o.0?

specky gurlz berkata...

CINTA..memang susah nk ditafsirkan walaupun dgn menggunakan kata2

Kaseh berkata...

sebaknya akak tgk.. :(

di sebalik wajahku.. berkata...

orang kata cinta itu buta. tapi yang buat cinta itu buta sebab kau yang buta hati. sebab kau yang merabun kan cinta ILAHI.

Sekamar Rindu berkata...

di sebalik wajahku,

suka komen awak..

Sekamar Rindu berkata...

Kaseh,

sr pun rasa terharu kak..:)

Sekamar Rindu berkata...

specky gurlz,

cinta memang tiada definisi..

Sekamar Rindu berkata...

GadisGula-gula,

boleh hidup....tak tahu la mcm mana dia boleh pandu kete..mungkin ada kete yg khas untuk org cacat la kot..

Sekamar Rindu berkata...

Eda,

sangat terharu kan?..semoga semua begitulah..:)

Sekamar Rindu berkata...

auni_miyukie,

heheh.wah..sukarnyaaaaa

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy