Isnin, 14 Februari 2011

Terima kasih pada yang sudi singgah blog saya...petang ini 350 orang sedang online di blog saya....terharu sangat.,.

350 sedang online di blog sekamar rindu, 2.42 petang ini

192 sedang online pada 11.53 malam tadi


saya sangat berterima kasih kepada sahabat2 saya yang sudi singgah ke blog picisan Sekamar Rindu ini..

malam tadi bila buka blog..saya lihat 192 orang sedang online.. sangat mengejutkan...dan pada hari ini ( petang ini) pada pukul 2.42 petang ini saya lihat seramai 350 orang sedang online di blog saya yang tak seberapanya ini..

alhamdulillah..terima kasih sekali lagi saya ucapkan kepada sahabat2 saya yang sudi singgah di blog saya ini.. sangat rasa terharu sekali bila melihat pageview hari ni melebihi 3000 orang yg masuk ke blog ini..

semua ini memberi semangat pada saya.....untuk terus berblogging..

terima kasih semua..


sekamar rindu,

blogger picisan..

15 ulasan:

Hot Mama berkata...

Wah! Ramainya yang online cni...bila la nak dpt angka mcm tu...slalu paling ramai kat blog sya cuma dalam 8 ja...:(

Entri Terkini : Taman Buaya Tuaran

sicKo^ berkata...

fuyooo.. banyak giler.. aku 100 sehari pun susah

azwandengkil berkata...

Sewaktu saya masuk pula ada 409 sedang memerhati. Tahniah.

NARDtheNERD berkata...

hebatnyeee.
sekarang dah 412..
:))

Sekamar Rindu berkata...

NARDtheNERD,

terima kasih singgah sini..

Tanpa Nama berkata...

abang....time ni 424 tengah onlinee... hebat..ramai pengunjung...

eyna azmi berkata...

dan saya ..adalah salah seorang selalu singgah kat sini ..PAGI ...PETANG DAN MALAM

ahsfantasy24 berkata...

i sdg online cni skarang..!
hehhee lame xziarah mziarahi kn:)


Terbaru:
Pengalaman saya hampir lemas di perkampungan Orang Asli
Kalau Kamu Bercinta, Harap Kamu Jadi Macam Dia!
Kalau Dia Asyik Ulang kesalahan Sama, Kamu Geram Tak?

nur intan hazirah berkata...

sy xtau la bila nak dpt jd cam nie hehehehe xper2 janji hati ikhlas kan...

Amyna berkata...

Uwaaa... myna tumpang hepy ya.. sejukk mata memandang angka tu.. sangat tinggi visitor SR.. sekarang ni hampir 450 visitor...perghhh!!

Terus kan berblogging.. ^_^

Tanpa Nama berkata...

abg..448 sekarang..hehe

gadisBunga berkata...

ramai tu. tahniah!

Kaseh berkata...

ohhhh baru akak tau no kat tepi tu rupa2nya baper org tgh online eh..haha baru tau arr... tika dan saat akak jengah blog nida 461 user..phewww....

tomato berkata...

wahh~ramainya... tahniah2..keep blogging :)

Amanina Sofea berkata...

tme ksih jgak ye sbb komen di blog sye...
:P

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy