Sabtu, 19 Februari 2011

Tipu suami pergi kursus, rupanya pergi bermadu asmara dengan Bangla....


KULIM: Seorang isteri beranak tiga bukan saja menipu suaminya, malah sanggup datang dari Sungai Buloh, Selangor semata-mata untuk memadu asmara dengan kekasihnya seorang warga Bangladesh berusia 31 tahun di sini, kelmarin.

Wanita berusia 45 tahun itu menipu suaminya seorang pesara polis untuk pergi ke Pendang, Kedah bagi menghadiri kursus penyediaan mi segera bagaimanapun turun di hentian bas Kulim sebelum dijemput kekasihnya dan dibawa ke rumah kongsi di Sungai Ular.


Menurut wanita itu, suaminya sendiri menghantarnya ke hentian bas di Selangor untuk ke Pendang tanpa mengesyaki niat sebenar wanita itu yang ingin bertemu kekasihnya di sebuah rumah kongsi.

Ketua Penguat Kuasa Pejabat Agama Islam Daerah Kulim Kedah (PADK), Azmi Rejab berkata, mereka mendapat maklumat daripada orang awam mengenai kehadiran seorang wanita Melayu ke kawasan rumah kongsi yang didiami sekumpulan lelaki warga Bangladesh.


“Bertindak dari maklumat itu, penguat kuasa PADK datang ke rumah kongsi di Sungai Ular kira-kira jam 1.15 pagi untuk membuat pemeriksaan dan menemui pasangan itu di dalam sebuah rumah.


“Ketika pemeriksaan dibuat, wanita berusia 45 tahun itu hanya memakai baju kurung dan kain batik manakala lelaki warga Bangladesh itu hanya berbaju-T dan berkain pelekat,” katanya.


p/s:...suami yang sah ada di rumah..tetapi Bangla juga yang yang dicari..yang haram juga mahu........sedih.."status" isteri dipersendakan dengan melakukan perkara yang mungkar...!


9 ulasan:

specky gurlz berkata...

teroknye isteri macam tu..mintak kite tak jadi cenggitu..huhu

Ummi Hanie berkata...

ishh..nauzubillah ! zmn kahir ni mcm2 fitnah mostly kaum wanita...godaan nafsu sgt tinggi...

abu muaz berkata...

bukan haram dah ni.. tapi haram jadah

suka cartoon berkata...

wat benda haram..si isteri tu la haram jadahnyerr....

Eiymah Fahimah berkata...

Astagfirullahalazim....

azwandengkil berkata...

Baru je buat posting semalam ttg hal ni. Apalah nak jadi skrg ni.

s.y.a.r.q berkata...

adoi...hen hen hen sem sgttttttttt kot bangla tu,.smpi jatuh iman dye..ekekke

Kaseh berkata...

astaghfirullahalazim..dah kenapa dah pmpuan tuh...kot ye pun nak sangat naperla bangla yg dia pilih...iskk..mengong...

monsterblog =) berkata...

Suami dia tak kuat kot. LOL. No offence. :))

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy