Jumaat, 18 Mac 2011

[ ayah kejam ] bakar faraj anak perempuan yang berusia 4 tahun kerana selalu kencing malam....




TEMPO Interaktif, Jeddah – Sebuah peristiwa memilukan menimpa seorang budak perempuan berusia empat tahun di Arab Saudi. Kemaluannya dibakar ayahnya kerana sering kencing di tempat tidur.

Peristiwa itu kini menjadi perhatian Masyarakat Nasional untuk Hak Asasi Manusia (NSHR). Menurut lembaga pemerhati hak asasi ini, lembaganya sedang menyiasat kejadian kejam yang dilakukan oleh seorang bapa terhadap anak berusia empat tahun di Yanbu.

“Ini kekerasan terhadap anak. Kami tak akan berdiam diri,” jelas NSHR dalam sebuah pernyataan.

Menurut media setempat, kejadian tersebut dilaporkan oleh pak cik kanak-kanak kepada polis setelah saudara perempuannya (ibu si anak) memberitahu kepadanya atas luka-luka yang diderita anak. Pelaku hingga kini menolak memberikan keterangan


p/s: janganlah ada ayah yang bangang dan kejam mcm ni di negara kita.....biasalah budak-budak kencing malam.....orang tua pun kadang2 kencing malam juga......!

24 ulasan:

Syah_Ridzeah berkata...

kejam jugak.. smpai hati pulak wat mcm tu..
mcm xda cara len plak nak cegah anak kncing malam.. kejam !!

si para para berkata...

jahiliyah pun tak buat benda macam ni..

FATIN HIDAYAH MUHAMAD berkata...

sok die dah tua, terkencing ...ambek pisau pastu..........
baru die rase ape ank die rase...

.syamim. berkata...

OMG ! sumpah kejam ..

h4ni3 berkata...

saiko la bapak dia tuh! huhhh

Dinas Aldi berkata...

astaghafirullah, kejamnya..tak layak dipanggil ayah orang sebegitu.

just.ain berkata...

seres kejam! kalau lah bnda ni jadi kat m'sia.. suruh ja mak ayah bapak tu wartakan perangai dia yg sama masa kecik2 dulu..geram gila!

hanim azhari berkata...

kejam punya bapak..kite BAKO je wakakakaka..

storyfromme berkata...

ya Allah.kejamnya.

muhamad hanif berkata...

ok.xpe nnt kita bAkar ayah dia punya pulak..

maira berkata...

kejamnya... kesian anak kecil tu :(

raziellia berkata...

kejam !
jahat !

fRaMe+LenSeS berkata...

kejam nya.. sedih baca.. napa ada smpai macam tu.. ;"(

whitecappuccino berkata...

ayah psycho ni..

Abang Stalker berkata...

klu bdk2 kencing mlm dia bkr kemaluan bdk yg x thu pape tu.klu dia yg da tua bangka tu p pancut suke2 hati tpi2 tembok,x pe lak.Bakar la jgk kemaluan dia.biar dia rs.cm binatang..!haiwan skrg pun syg ank.*sigh

SI GADIS AYU ADRIANA berkata...

poor that gurl..huu

lady dayana. berkata...

eeee jahat waa kejam2 sgt! sy pun dlu slalu cinn malam. tp mak sabar jer. jemur tilam sama2 kt luar. hehe :P

cujie berkata...

salam SR!

subahanallah....
bapanya manusia ke binatang??
binatang pun pndai kasihi anaknye,
memahami anknye...

so S.A.D. !!!

Cutiesifa berkata...

sangat kejam!!bodoh r ayah budak tu!biasalah budak kecik kencing malam kan..aishhh x paham dengan perangai pelik manusia nie..x sayang anak sungguh!!!!

Kaseh berkata...

bodoh ayah macam tuh...cer kita bakor anu dia pulak..caner rasanya...haishhh

Sekamar Rindu berkata...

kak Kaseh,

hahaha..setuju sangat..:))

Sekamar Rindu berkata...

Cutiesifa,

memang sangat kejam,...tak ada ayah mcm tu pun tak apa..

juju.love.syam berkata...

tak sayang anak ke???

armouris berkata...

info tentang kencing malam di SIHAT SELALU - Hipnosis Atasi Kencing Malam

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy