Selasa, 29 Mac 2011

bila bodoh melampau-lampau


Usop yang baru cuba untuk mengenal dunia komputer telah membeli sebuah 'printer'.Apabila sampai di rumah dia telah cuba untuk memasangnya.Dia terus mencuba tapi tak berjaya,lalu memutuskan untuk menefon kedai komputer tadi.

"Hello..Selamat Tengahari,saya Usop ...Saya nak tanya ni.,kenapa saya tidak boleh guna 'printer'
yang saya baru beli tadi tu.Tiap kali saya klik 'print' kat monitor,keluar tulisan 'Can;t Find Printer'.Pada hal 'printer' saya letak betul -betul depan 'monitor' tu,Encik."



9 ulasan:

dLa berkata...

hahaha. adoiyai

Ibnushukran berkata...

ni pandai sangat.. haaha

HATYCIKNUURUL berkata...

errr,kesiannye kt die,.eheh,.

SiS NaD berkata...

HaHa!~ SeNGaL La uSoP Tu...

khairiyah berkata...

adeh..meh nak tlg usop..;p ;p

manueng berkata...

kesian usop...haha

maira berkata...

cian kat usop.... kuang kuang kuang :)

Khairil berkata...

Lawaks...pandir betul la usop ni..hahahaha...

FATIN HIDAYAH MUHAMAD berkata...

belajar kat mane la mamat ni

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy