Selasa, 15 Mac 2011

[gambar] Ayah dihukum penjara kerana memeriksa dara anak


TRIBUNNEWS.COM - Seorang ayah yang sanggup mencabuli anak perempuannya, yang baru berusia 14 tahun ketika itu, mendapat hukuman penjara 18 bulan dan hukuman sebatan. Demikian dilaporkan The Straits Times.

Lelaki berasal dari Singapura berusia 45 tahun dan bekerja sebagai pemandu trak dinyatakan bersalah kerana menyentuh bahagian faraj anak perempuannya kerana ingin memeriksa apakah dia masih ada dara atau tidak.

Hal itu dilakukannya di Sengkang flat, tempat tinggal keluarga mereka, di Singapura pada tahun 2007 ketika isterinya tak ada di rumah. Anak perempuannya ketika ini sudah berusia 18 tahun.

Dia meminta anaknya berdiam diri dan si ayah pula sambil memasukkan tangannya ke dalam faraj anaknya. Kejadian itu baru terbongkar ketika si anak perempuannya mengadu kepada gurunya mengenai kejadian itu pada Mac tahun lalu...


p/s:....ayah jenis apa mcm ni..?? bangang punya ayah..buat memalukan kaum lelaki saja.., anak sendiri pun nak dicabul..!!

35 ulasan:

EYFAalias berkata...

Dah nak akhir zaman, macam ni lah :)

CintaZulaikha berkata...

nak mampos ke apa tuh...bodonya...tujuan nak buat g2?? motip??

Miss Dill berkata...

tidak mencerminkan kebapaan.

layak kah jadi bapa?


Miss Dill^^

NUR AYNIE berkata...

manusia yang pelik...ish2...

ladyzamea berkata...

ni bapak org ke bapak ayam...
manusia oh manusia!!

Adzriel AB berkata...

masuk jari habis le.. itu bukan check, merosakkan. kesian anak dia.

saya YANA berkata...

18bulan je? tak cukup tu..

hanim azhari berkata...

poodaaa..bapak cenggini campak je kat laot soh jerong makan

cujie berkata...

rela x de bapak cm nie!
hawa nafsu semata-mata!
x de dara pun x semestinye die x suci! x lyk bergelar seorg bapa!

Budak Botak berkata...

isk3, hampeh punya bapak...

Solihin Zubir berkata...

periksa faraj nk check dara? adeyh.. x masuk akal la alasan..

Izbeta Shyah berkata...

ni sebenarnya nak cek ke daraan ke, nak melampiaskan nafsu.? bapak tak de akal

manueng berkata...

nak check anak masih dara ke x? alasan la tu~

juju.johanizah berkata...

macam-macam hal.

maira berkata...

alahai... nak cek lah sangat.. padahal..... geramlah baca kes2 sumbang mahram macam nie.. sepatutnya ayah jadi pelindung.. :(

FATIN HIDAYAH MUHAMAD berkata...

haruan makan anak !

ni la jadik bila nafsu bermaharajalela

SizZLing SuZai berkata...

alasan BANGANG namenyerr!! merosakkn ank sendiri!

Gen Fujita berkata...

Kat Pakistan (kalau tak silap), ada satu budaya lama di sesetengah tempat ceruk, di mana pada malam pertama, pengantin lelaki akan mencampakkan tisu kesan darah ke luar bilik, supaya dapat dilihat oleh bapa pengantin wanita. Kalau takde darah, pengantin wanita itu akan dibunuh oleh bapanya sendiri, sebab tak dara lagi semasa kahwin.

sekamar rindu berkata...

Gen Fujita,

ishh...ngerinya.....ishhh..ish..

Sekamar Rindu berkata...

SizZLing SuZai,

betul...tak patut buat mcm tu...kesian kat anak tu..

Sekamar Rindu berkata...

FATIN HIDAYAH MUHAMAD,

memng haruan makan anak..memang haru...ishh

Sekamar Rindu berkata...

maira,

memang tak patut wujud ayah jenis mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

juju.johanizah,

alasan yg tak masuk akal..

Sekamar Rindu berkata...

Izbeta Shyah,

memang bapak yg taka da akal..dan berhati binatang...

Sekamar Rindu berkata...

Solihin Zubir,

memamg tak masuk akal langsung..

Sekamar Rindu berkata...

Budak Botak,

hampeh dan tak guna punya ayah..

Sekamar Rindu berkata...

cujie,

jenis bapa syaitan...

Sekamar Rindu berkata...

hanim azhari,

betul...satuju sangat

Sekamar Rindu berkata...

saya YANA,

memang tak cukup..

Sekamar Rindu berkata...

Adzriel AB,

memang ayah yang sangat teruk...mcm ni

Sekamar Rindu berkata...

ladyzamea,

ni bapa syaitan .namanya..

Sekamar Rindu berkata...

NUR AYNIE,

mnusia yg pelik..dan bangang,,

Sekamar Rindu berkata...

Miss Dill,

sangat tidak layak..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

anak sendiri pun bedal..apa jenis ayah mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

EYFAalias,

mcm2 hal dunia...:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy