Khamis, 24 Mac 2011

[ gambar ] Bayi baru 10 hari mati dalam mesin basuh [ dimasukkan oleh ibunya kedalam mesin basuh bersama-sama pakaian yang hendak di basuhnya]

Maggie-May Fiddle yang baru berusia 10 hari telah dimasukkan oleh ibunya kedalam mesin basuh bersama-sama pakaian yang hendak di basuhnya.Ibunya dipercayai seorang yang menggunakan dadah.



Bayi itu berada didalam mesin basuh itu selama 40 minit sebelum di jumpai pasangan ibunya.
Pasangan itu mendengar sesuatu yang ganjil didalam mesin basuh itu dan apabila dibuka dia mendapati bayi itu bersama dengan pakaian.-bacaan selanjutnya


46 ulasan:

HIDAYAH HIDAIZ berkata...

kesian nye budak tuh... ;(

Sekamar Rindu berkata...

HIDAYAH HIDAIZ,

sangat kesiannyaa...

Hot Mama berkata...

kompom gila perempuan ni tau...bulih2 anak sama kain pun nda dapat kasi beza...ee..geram ( rasa mcm mo pukul2 ja kepala dia tu )

Entri Terkini : Kartun kegemaran Yoyo

dLa berkata...

laa, die taruk baby die dgn kain baju die ke ? kesian baby tu

Sekamar Rindu berkata...

Hot Mama,

memang sah gila..bila dah dadah kuasai diri..mcm ni lah..

Sekamar Rindu berkata...

dLa,

ya..memang sah gila..

Nayang Ahmad berkata...

baby comel. ramai lagi orang tak dapat baby. bile dah dapat, senang-senang jea buat kerja bodoh. T_T

Nieda berkata...

KALU DAH PEKNA DADAH MANA NAK INGAT ANAK KE BAJU> NAMPAK SAMA JA.

Adzriel AB berkata...

mereng betul.. bahayanya dadah.

sekamar rindu berkata...

Nieda,

hilang pertimbangan bila dadah menguasai diri..

Sekamar Rindu berkata...

Nayang Ahmad,

jenis ibu yang kejam...

Penyair SenjA berkata...

hmmmmm...kesiannnnyeee

Amirrah Zawani berkata...

kesiannya budak tu.. adeh yg si emak pun.. tu la kalo akibatnya ambil dadah..=_=

RaNiA berkata...

macam2 kes skrg nie...;(

Sekamar Rindu berkata...

RaNiA,

memang mcm2 ...takut membaca berita2 yg pelik..

Sekamar Rindu berkata...

Amirrah Zawani,

tulah angkara dadah..

Sekamar Rindu berkata...

Penyair SenjA,

sangat kesian..:)

Sekamar Rindu berkata...

Adzriel AB,

tu laaa kesan dadah..

Puan Kutu berkata...

isk ibu durjana..kesian sama itu baby.betullah dadah musuh negara..:)

Sekamar Rindu berkata...

Puan Kutu,


sangat durjana...:

MiSzy DiaN berkata...

terkejut baca entry nie..
kesian nya baby tue.. huhuhu.. kecik lagi.. 1st time dgr baby meninggal dlm keadaan mcm nie..

Ibnushukran berkata...

moral of the story.. jauhilah dadah.. hehe..

sekamar rindu berkata...

salam..ibnushukuran

betul tu...:)..dah musuh negara..''

Cik Asma BLuppy berkata...

xsuka tol berita mcm ni.
sebagai ibu, kena la ade sifat penyayang....sob sob:'(

halila Ibrahim berkata...

kesian baby tu.. bodoh la pompuan tu.. menyesal la seumur hidup..

sekamar rindu .. sy tag awak utk peraduan entry trbaik FARISZ@AZ.COM//

harap sudi...

FariehanIbrahim [LBC] berkata...

ya Allah, boleh pulak mcm tuh..
sian bby tuh..T_T

Kaseh berkata...

ya allahh gilerr.... tgk muka mak dia pun..haishh

hanim azhari berkata...

isshkk bahaye tol klu dpt mak camni..huhu alhamdulillah mak aku terbaik dlm dunia ni klu tak pic baby tu ganti muka aku agaknye kehkeh

HATYCIKNUURUL berkata...

ya Allah,xkn mak die xprsan,.ke mmg die gile dn sngaje buat cmtu,..jhtnyeeeee,,.isshhh,.tu yg CN xsuke nk dgr,bce,tgk kes2 yg kejam ni,..xsnggup rsenye,..

h4ni3 berkata...

bengong betullah mak budak nih

CintaZulaikha berkata...

apalah naseb baby tuh...Eeeiii geram pulak bla baca..!!

Zaza berkata...

bg ng aku la bayi tu lau tak nak jaga!aku tak de anak..lembik..kayu!makan batu...eeeeeeeeeee....
mak kucing lagi syg anak...lembu..!

qucachahir berkata...

alaaa.. kesian nye bayi tue..
harap nye di syurga tempat bayi tue..

manueng berkata...

cuai gile...cane la boleh tcampur anak ngan baju2? rumah bsepah gile ke ape nih...haih~

maira berkata...

kesiannya baby tu... yang haram itu jelas membawa kebinasaan ..

Sekamar Rindu berkata...

maira,

sangat kesian...sedih melihat gambarnya..

Sekamar Rindu berkata...

manueng,

memang ibu kejam mcm tu laa..nak buat mcm mana, bila dah ada pengaruh dadah..

Sekamar Rindu berkata...

qucachahir,

sangat kesian..

Sekamar Rindu berkata...

Zaza,

betul..memang geram betul melihat kekejaman ini...

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,


sangat geram kak..kejam..

Sekamar Rindu berkata...

h4ni3,

memang bengong...

Sekamar Rindu berkata...

HATYCIKNUURUL,

manusia bila dah masuk pengaruh dadah...mcm ni laa..

Sekamar Rindu berkata...

Kaseh,

sedih membaca kisah ni kak...kejam..sangat kejam..ke atas bayi yg tak berdosa

Sekamar Rindu berkata...

FariehanIbrahim [LBC],

sangat kejam..:!!

Sekamar Rindu berkata...

halila Ibrahim,

terima kasih tag sr puan..:)

Sekamar Rindu berkata...

MiSzy DiaN,

semua org akan terkejut membacanya..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy