Khamis, 17 Mac 2011

[ gambar ] budak 4 tahun yang bersisk seperti ikan...sedihnya..

Senandung Jasriani berusia 4 tahun yang bersisik


Nama kanak-kanak ini, Senandung Jasriani, berusia 4 tahun di Jalan Rajawali 1, Lorong 10, Makassar, hidup tersiksa kerana seluruh tubuhnya ditumbuhi sisik.

Sejak lahir, tubuh Jasriani penuh sisik, ( macam sisik ikan), di sesengah bahagian tubuhnya menggelupas hingga terluka, dan sangat tersiksa seorang budak yang berusia 4 tahun menanggung derita ini.




22 ulasan:

Miss Dill berkata...

adik sayang, moga kamu cepat sembuh.

gelak ketawa.
penawar duka.
tanpa derita.
duka nestapa.

Miss Dill^^

beaty berkata...

kesiannya...moga d beri kekuatan

iz berkata...

uisy,xder rawatan yang boleh wat ke?sian nya..

Amzar Syazani berkata...

Sedihnyerr ..kesian adik ni ..

jom bace

http://diariamzar.blogspot.com/2011/03/cikgu-shida-di-konti-hotfm-pagi-esok.html

hanim azhari berkata...

simpati ngn budak ni..kesiannya

YAYA AZURA berkata...

kesiannya..moga cepat sembuh dan punya masa depan seperti kanak2 lain...

kak aton berkata...

sangat simpati smg ada penawarnya..

CintaZulaikha berkata...

sedey bila tgk...hmm. takkan tader cara tuk sembuh ek??

kira kekuri berkata...

sedih owhh..hmnnn

muhamad hanif berkata...

dugaan Tuhan..um.munasabah diri ni..

Ila berkata...

dugaan oh dugaan...moga ada penawar

Nayang Ahmad berkata...

kesiannye.. T.T

IftiMonstaa berkata...

erk! dpt bayangkan. sakit~~

♥♥Cikngah♥♥ berkata...

kesian..mmg dr lahir g2 ke?subhanallah

renjerkabloi berkata...

kenape boleh jadi mcm tu ye..:(

dLa berkata...

kesian kat die.

Sekamar Rindu berkata...

dLa,

sangat rasa kesian...sedih sangat

Sekamar Rindu berkata...

renjerkabloi,

tak tahu...sebab apa jadi mcm tu..

Nurul Ashikin berkata...

kesian sgt die~ nak nges~

Sekamar Rindu berkata...

Nurul Ashikin,

ya..sangat rasa kesian..

Kaseh berkata...

sedih tgk nasib adik nih..

elina berkata...

syafakAllah alaiki...insyaAllah....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy